Skip to main content
Als ik mijn bundel tijdelijk wil aanpassen, kan dat dan alleen per de 1e van de maand?
Nee dat aanpassen kan op elke dag van de voorgaande maand, de wijziging gaat in op de 1e van de nieuwe maand. M.u.v. als je voor het eerst kiest voor een internetbundel gedurende je abbo, die gaat dan direct in. Wijzig je internet daarna geldt ook dan het eerder genoemde.
Als aanvulling op Friesian's reactie:



Mocht je MB's tekort dreigen te komen kan je wel 500 MB bijkopen, deze zijn de rest van de maand te gebruiken. Mocht je al over je bundel heen zijn dan wordt deze overschrijding hier niet mee gecorrigeerd!
Hoi Zomertje,



Welkom op het Simyo forum.



Goed om te zien dat er al zo snel op je vraag is gereageerd door Friesian en Franswon :D



Je kunt inderdaad op elk gewenst moment je bundels aanpassen, echter gaan de wijzigingen pas in op de eerste dag van de komende maand. Let er wel op dat je slechts één keer per maand een bundelwijziging kunt doorvoeren. Als je voor het eerst een internetbundel aanschaft, wordt deze wel meteen aan je abonnement toegevoegd.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Friesian en Franswon, hartelijk dank! 🆒
Hoe kan ik mijn bundel aanpassen van NL dekking naar Europa? En als ik dat voor 1 maand wil aanpassen, kan ik dan mijn bundel na die maand weer aanpassen naar mijn huidige bundel met huidige maandkosten?
Simyo heeft geen buitenland bundels. Op je mijn Simyo - instellingen - netwerk instellingen zet je internet op je mobiel in het buitenland aan en op je telefoon moet (data) roaming aan staan. De tarieven zijn (tijdelijk) binnen de EU 6 cent per MB en die komen buiten je bundel.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-nieuwe-tarieven-voor-bellen-binne-348?c=371
Hallo HJG,



Simyo biedt geen buitenlandbundels aan, je moet wel internet in het buitenland aanzetten in he buitenland en roaming op je telefoon, als je 4G hebt kan het voorkomen dat je in het buitenland geen verbinding kunt maken, stel dan je toestel in op 3G.

Eventueel moet je ook je toestel naar netwerk laten zoeken.

Na terugkomst kan je internet in het buitenland op Mijn Simyo weer uitschakelen en ook de roaming op je telefoon weer uitzetten.



Voorlopig worden er geen MB's van je bundel gebruikt en betaal je alleen binnen de EU en Zwitserland 6,05 cent per MB.
Hoi HJG,



Welkom op 't Simyo Forum!



Simyo biedt tot op heden geen bundels aan voor het buitenland. De kosten voor het bellen, sms'en en internetten binnen de EU zijn € 0,06 per min/sms/MB.



Dit is wel tijdelijk! Het is de bedoeling dat er bij verbruik een eenheid van je bundel wordt afgehaald én € 0,06 in rekening wordt gebracht als extra toeslag. Dit hebben we vooralsnog niet kunnen bewerkstelligen. Dit is dus een mazzeltje voor de klanten!



Medio 2017 zal het verbruik binnen de EU per definitie enkel uit de bundel gerekend worden zonder extra toeslag. Nog heel even geduld en we kunnen lekker voordelig bellen, sms'en en internetten terwijl we op vakantie zijn! Geweldig, toch?



Raytje, dankjewel voor de informatie over de tarieven!



Franswon, dankjewel voor de informatie over het gebruik maken van internet in het buitenland!



Groetjes,

Ilias

Reageer