Skip to main content
mijn abonnement loopt tot 13/9/14



wanneer kan ik het opzeggen?



maand van te voren of 2 maand?



jacob
Hoi jacob123, welkom op het forum :)



Je kan twee maanden van tevoren je abonnement opzeggen via Mijn Simyo.



Wanneer je je nummer mee wil nemen naar een andere provider is het verstandiger om niet zelf je abonnement te beëindigen, maar een aanvraag voor het behoud van je nummer te laten doen door de nieuwe provider. Wanneer je nummer wordt overgenomen door de nieuwe provider geldt dit ook als een opzegging namelijk.



Maar wat jammer om te horen dat je van plan bent je abonnement op te zeggen, wat is de reden daarvan als ik vragen mag? 🙂
Goedenavond,

Sorry.. Maar ook ik kan niet vinden tot wanneer mijn contract loopt.

Kunnen jullie mij hier antwoord op geven?

Alvast bedankt!
Staat dat niet onder Mijn Simyo > Overzicht > Mijn abonnement aanpassen? Bij mij staat de einddatum in het oranje vak.
Hoi Jacqueline Munnik,



Je hebt dit waarschijnlijk niet kunnen zien omdat je einddatum al is verstreken en je al kon verlengen 🙂 Je vraag is ook al beantwoord via de telefoon zie ik 😉



Ga je overstappen? 😞

Reageer