Skip to main content
Hallo,

Als ik nu (juni) mijn internetbundel uitzet, maar bijvoorbeeld halverwege volgende maand (juli) weer wel internet nodig heb, gaat deze dan per direct in op bv midden/einde van juli of pas per 1 augustus?

M.a.w. gaat een internetbundel altijd per direct in als je er op dat moment geen had?

Grt..
Als je nu de internet bundel uitzet, dan heb je vanaf 1 juli geen internet bundel meer. Vanaf die tijd zal een internet bundel per direct ingaan. Het is wel mogelijk dat deze bundel dan naar rato ingaat?! Halverwege krijg je dan mogelijk de helft van de MBs voor de helft van de maand, maar dat weet ik niet helemaal zeker of dat geldt.
Hoi Donkies8,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je internetbundel. De wijziging van een bestaande bundel gaat altijd in op de eerste van de komende maand. Je kunt één keer per maand je abonnement aanpassen.

Een nieuwe bundel wordt meteen aan je abonnement toegevoegd. Als je een internetbundel halverwege de maand toevoegt, betaal je de eerste bundel naar rato. Je ontvangt wel alle MB's :D



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Groentjuh, bedankt voor je reactie!
Bedankt!
Hoi Donkies8,



Namens mijn topper van een collega, Sean, zeg ik: Enorm graag gedaan, Donkies8!!



Groetjes,

Ilias

Reageer