Hoi @Dante,
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de Black Friday deals live gaan. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij dit zowel op het forum als op onze website communiceren. Ik wil je adviseren om dit goed in de gaten te houden! Ook kan ik op jouw topic reageren zodra de deal live is. Het is in ieder geval de moeite waard om nog even te wachten, want zoals je zelf al aangeeft, zijn de deals altijd goed (en mooi meegenomen!) .
Wat betreft het abonnement: het huidige abonnement van je partner kun je het beste nog even laten doorlopen. Dan kunnen jullie met de Black Friday deals een nummerbehoud aanvragen bij ons, en dan zorgen wij ervoor dat het nummerbehoud wordt geregeld.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!
Groetjes,
Seren
Hoi Seren.
Dit gaat niet. Het abbo is al opgezegd en eindigd 31 okt.
Kan hij dan 1 maand afsluiten bij simyo en dan volgende maand een black friday deals doen?
Hoor het graag
Alvast bedankt
Hoi Seren.
Dit gaat niet. Het abbo is al opgezegd en eindigd 31 okt.
Kan hij dan 1 maand afsluiten bij simyo en dan volgende maand een black friday deals doen?
Hoor het graag
Alvast bedankt
Excuses, dat had ik even niet begrepen! Ja, dat is zeker mogelijk. Hou er dan wel rekening mee dat je dan moet verlengen via Mijn Simyo tijdens de Black Friday deals, op die manier kun je dan kiezen voor de actie bundels. Mocht je er niet uitkomen tegen die tijd hoor ik dat graag, dan kijk ik met je mee voor een oplossing .
Hoi @Dante,
De Black Friday deals staan inmiddels online, je kunt ze terugvinden op onze website!
Groetjes,
Seren
Kan ik als bestaande klant ook gebruik maken van de Black Friday Deal 2024?
Ja als je je contract kan verlengen.
Ga naar Simyo app> instellingen > abonnement. Daar staat of je kan verlengen en anders de datum per wanneer je kan verlengen
Kan ik als bestaande klant ook gebruik maken van de Black Friday Deal 2024?
Beste @Rickvp binnen 4 maanden voor einde contract kun je verlengen met het huidig geldige aanbod en gaat dan meteen per de 1e van de komende maand in.
In MijnSimyo kun je de einddatum van je contract zien.
Succes.
Hoi @Rickvp,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van @Dante en @JanD al het juiste antwoord hebt gekregen!
Bedankt voor jullie hulp .
Groetjes,
Amy
Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels gelukt.