Skip to main content

Hoi Simyo,

Is al bekend wanneer jullie met black friday deals beginnen? Mijn partner zijn abonnement loopt over een week af bij een andere provider en wil graag overstappen naar Simyo. 

Is het een optie om anders eerst een maand abbo af te sluiten zodat hij al klant wordt en als de black friday deals pas volgende maand beginnen dan een andere abonnement af te sluiten voor bijvoorbeeld. 2 jaar?

Wat is wijsheid, want de black friday deals zijn meestal wel goed

Hoi @Dante,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de Black Friday deals live gaan. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij dit zowel op het forum als op onze website communiceren. Ik wil je adviseren om dit goed in de gaten te houden! Ook kan ik op jouw topic reageren zodra de deal live is. Het is in ieder geval de moeite waard om nog even te wachten, want zoals je zelf al aangeeft, zijn de deals altijd goed (en mooi meegenomen!) 😉.

Wat betreft het abonnement: het huidige abonnement van je partner kun je het beste nog even laten doorlopen. Dan kunnen jullie met de Black Friday deals een nummerbehoud aanvragen bij ons, en dan zorgen wij ervoor dat het nummerbehoud wordt geregeld.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Hoi Seren.

Dit gaat niet. Het abbo is al opgezegd en eindigd 31 okt. 

Kan hij dan 1 maand afsluiten bij simyo en dan volgende maand een black friday deals doen?

Hoor het graag 

Alvast bedankt

Hoi Seren.

Dit gaat niet. Het abbo is al opgezegd en eindigd 31 okt. 

Kan hij dan 1 maand afsluiten bij simyo en dan volgende maand een black friday deals doen?

Hoor het graag 

Alvast bedankt

Excuses, dat had ik even niet begrepen! Ja, dat is zeker mogelijk. Hou er dan wel rekening mee dat je dan moet verlengen via Mijn Simyo tijdens de Black Friday deals, op die manier kun je dan kiezen voor de actie bundels. Mocht je er niet uitkomen tegen die tijd hoor ik dat graag, dan kijk ik met je mee voor een oplossing 😊.

Hoi @Dante,

De Black Friday deals staan inmiddels online, je kunt ze terugvinden op onze website! 

Groetjes,
Seren

Reageer