.

Beantwoord

waarschuwings sms

  • 2 February 2012
  • 26 reacties
  • 1062 Bekeken


Toon eerste bericht

26 reacties

Goedemorgen @Monique88 .

Allereerst gecondoleerd en veel sterkte gewenst met het verlies van je vader. 

De waarschuwingssms(jes) van 80 en 100% worden real-time gestuurd door het netwerk. Dit is een onderdeel van een afspraak die door de 4 hoofdmerken, KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2 en ook een aantal submerken waaronder Simyo zijn gemaakt. Dit is vastgelegd in de Gedragscode transparantie mobiel datagebruik. Dit heeft betrekking op van tevoren afgesproken bundel groottes bij postpaid niet bij prepaid. 

 

Providers die ervoor gekozen hebben om ook een waarschuwing te sturen bij bijna en bereiken van belbundel limiet doen dit omdat daarvoor is gekozen door hun.

Simyo heeft als tools mijn Simyo en de mijn Simyo app om het verbruik te monitoren. Verder heb je de mogelijkheid om belminuten bij te kopen.

 

Tessanne schreef :

 

Mocht je toch per ongeluk buiten je bundel hebben gebeld dan zijn wij zeker bereid om te kijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen mbt de gemaakte kosten. Net als nu! 

 

Stuur je mij even een privéberichtje met daar in ter controle jouw adresgegevens? Alvast bedankt!

Zoals Tessanne al aangeeft wil Simyo graag met je meedenken als klant wanneer je per ongeluk over de bundel gaat. Het is dus niet nodig om te spreken over een verdienmodel omdat Simyo best wel coulant is te noemen en begrijpt dat er ook zoals nu bijzondere omstandigheden kunnen spelen. 

Heb je al een privébericht gestuurd met de gevraagde gegevens?

 

Fijne dag en fijn weekend gewenst. Nogmaals veel sterkte gewenst met het verlies van je vader en geef jezelf de tijd die nodig is om het te verwerken. 

 

 

Reageer