Skip to main content
Tot voor kort belde ik prepaid met Simyo en kreeg een waarschuwing als mijn beltegoed onder 2 euro was. Nu bel ik met een abonnement en krijg ik geen waarschuwing als mijn belbundel bijna op is. En loop daarmee het risico duur buiten mijn belbundel te gaan bellen. Op de site van Simyo staat dat ik mijn verbruik op de site kan bijhouden en zo voorkomen dat ik buiten mijn bundel ga bellen. Kom op, zeg. Technisch kan het (net zoals bij prepaid). Waarom wordt deze simpele service niet bij abonnementen met een belbundel aangeboden?
Hoi Bloem,



Bij een Simyo abonnement krijg je inderdaad geen waarschuwing als je belbundel het einde nadert. Dat werkt toch wel iets anders dan bij Prepaid, daar krijg je een waarschuwing over je beltegoed. De bundel ziet er in het systeem anders uit dan beltegoed, dus technisch is het nu inderdaad nog niet mogelijk om die waarschuwing te geven. Voor een internetbundel hebben we dit al wel ingeregeld.

Je verbruik zelf in de gaten houden is wel hoe het bij Simyo werkt. Daar bieden we allerlei mogelijkheden voor. De Simyo app is bijvoorbeeld een hele handige. Een waarschuwing zit er voorlopig nog niet in.



Groetjes,

Charlene

Reageer