Skip to main content
Ik heb vanaf vandaag mijn nieuwe simkaart van simyo in gebruik. Echter zijn mijn bundels nog niet actief. Bij de aankoop van het pakket is er wellicht wat fout gegaan. Is het alsnog mogelijk om de bundels per vandaag op actief te zetten?
Je hebt 2 topics vlak achter elkaar geopend neem aan een foutje :D

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/bundels-niet-actief-29517



Ben je een nieuwe klant waar sprake is van nummerbehoud? Vandaag betekend overigens ergens vandaag tenzij er een tijdstip is afgesproken.
Kreeg een fout melding dus wist niet zeker of het goed was gegaan. Ik Ben inderdaad een nieuwe klant met nummerbehoud. Heb bericht gehad dat het nummer al is overgezet.
Hoi AylaR, welkom bij Simyo!



Leuk dat je meteen het forum hebt gevonden om hier je vraag aan Simyo te stellen 🙂. Volgens mijn gegevens heb je inmiddels actieve bundels. Waarom Mijn Simyo aangeeft dat je bundels niet actief zijn, is voor mij ook een beetje een vraag. Zou je willen controleren of dit nog steeds het geval is?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje 🙂.

Reageer