Skip to main content
Waarom kan ik niet meer dan 4000 mb internet krijgen bij mijn abonnement?
Hey Patrick,



dit kan volgens mij wel ook al is het moeilijk.

Sowieso gaat Simyo er denk ik van uit dat dat genoeg is en niemand 100 euro gaat betalen voor 10GB aan data.

Ik denk persoonlijk ook dat 4 GB al meer dan genoeg is maargoed.



Als je meer wilt kun je naar mijn weten nog bundels bij kopen, nou moet je dit dan wel elke maand gaan doen.



Groet Paul.
Hoi Patrick18,



Welkom op het Simyo forum! :D



Fijn dat je deze vraag stelt! Het klopt dat de grootste internetbundel die we op dit moment aanbieden, 4000 MB is. We vinden het erg belangrijk dat onze producten aansluiten bij de wensen van onze klanten, daarom heb ik je verzoek opgehangen aan onze 'Wall of Change'. Hierop hangen we alle wensen, ideeën en verzoeken van onze klanten en medewerkers. Als blijkt dat er genoeg klanten zijn die deze wens hebben, gaan we zeker kijken of we grotere internetbundels kunnen aanbieden!



Op het moment dat je 9 maanden een abonnement bij ons hebt lopen, kom je in aanmerking om een jaar te verlengen tegen goedkopere bundelprijzen. Hierbij hebben we een internetbundel van 4000 MB + 2000 MB gratis, dus 6000 MB per maand. Deze bundel heeft dezelfde prijs als de bundel die je nu hebt, € 24,00 per maand.



Tot die tijd kun je het beste de tip van PaulH gebruiken en elke maand MB's bijkopen. Zo te zien doe je dit al, heel goed! 🙂



Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?



Groetjes,

Samantha



@PaulH, Bedank voor het meedenken 😃
Bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik wel wat mee. Vooral het antwoord van Samantha
Hoi Patrick18,



Mooi dat je wat met het antwoord van Samantha kan! Als je verder nog vragen hebt, dan horen we van je :D



Groetjes,

Caspar

Reageer