Skip to main content
Beantwoord

Waarom zijn de tarieven verschillend bij twee abonnementen met gelijke bundels?

  • 8 March 2024
  • 13 reacties
  • 122 Bekeken

Mijn partner en ik betalen voor 20 Gb verschillende tarieven: 9,76 en 11,92. Dit begrijpen we niet. De huidige prijzen voor nieuwe abonnees liggen lager. Moeten we ons huidige abonnement opzeggen om ook deze lagere tarieven te krijgen?

Mijn partner en ik betalen voor 20 Gb verschillende tarieven: 9,76 en 11,92. Dit begrijpen we niet. De huidige prijzen voor nieuwe abonnees liggen lager. Moeten we ons huidige abonnement opzeggen om ook deze lagere tarieven te krijgen?

Als je contractvrij bent, dan kun je simpelweg verlengen via Mijn Simyo. Dat zou moeten kunnen via deze link.

Dat je verschillende tarieven hebt kan ook. Dan heb je op verschillende momenten die bundels genomen. Mogelijk was een bundel op dat moment extra goedkoop.


Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Om als bestaande klant in aanmerking te komen voor de acties kan dat door de aansluiting te verlengen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. Mocht je nog niet kunnen verlengen omdat je nog een lopend contract hebt dan kan je alleen de bundel wijzigen zonder te verlengen. Dit kan je doen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. Ook hierbij gaan de bundels in per de 1e van de volgende maand.

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy


@Groentjuh Onze reacties hebben elkaar net gekruist zie ik, bedankt voor je reactie! 


dankjewel!

 


Hoi mijn vrouw R Bokken en IK W.v.d.warenburg hebben zins kort simyo abonnement

wat zijn de extra"”s 

graag bericht B.v.d.

W.v.d.warenburg


Hoi @wavdwarenburg,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Als je als bestaand Simyo lid een nieuw lid aanmeld kan je gebruik maken van de eenmalige vriendendealkorting. Mocht je de nieuwe bestelling al gedaan hebben neem dan even contact op met onze klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn,

Je kan als Simyo lid ook gebruik maken van Simyo compleet indien je thuis een vaste KPN aansluiting hebt. Je ontvangt dan extra data. 

Dit zijn de voordelen waarvan je gebruik kan maken bij Simyo.

Groetjes,
Ashley


HOI IK HEB EEN VRAAG OVER FAMILIE KORTING WIJ HEBBEN 2 SIMYO ABONNEMENTEN EN INTERNET VAN KPN EN VASTEN LIJN ABONNEMENT 

IK DACHT DAT WE RECHT OP FAMILIE KORTING HADDEN

GRAAG BERICHT HOE DAT KAN 

B.V.D


Hallo @wavdwarenburg wil je de hoofdletterstand van je typemachine even na laten kijken, die blijft hangen, waardoor er alleen hoofdletters in je bericht verschijnen.

Dat is niet toegestaan volgens de huisregels en noemt men ‘schreeuwen’ 

 


Hoi @wavdwarenburg,

Bedankt voor je reactie.

Zoals @JanD aangaf graag berichten plaatsen conform de forum huisregels en dus geen berichten volledig in hoofdletters plaatsen. Bedankt voor je hulp! 😊

Ik zie dat je al gebruik maakt van Simyo compleet. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan even mee naar de samen korting / Vriendendeal.

Groetjes,
Ashley

 


antwoord op je vraag geboortedatum xxx

postcode xxx

mail adres xxx


Hoi @wavdwarenburg,

Bedankt voor je reactie. 

Graag zoals vermeld in de huisregels van het forum GEEN privé gegevens delen in je topics. Ik heb voor je eigen veiligheid je gegevens verwijderd uit je post.

Zoals eerder aangegeven kan je mij een privé bericht sturen met de telefoonnummers en je gegevens. Ik kijk dan even mee naar de aansluitingen. 

Groetjes,
Ashley


heb al mijn gegevens gestuurd al 2x


Hoi @wavdwarenburg,

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb nog geen privé bericht ontvangen. Kan je nogmaals de gegevens versturen via een privé bericht.

Groetjes,
Ashley


Reageer