Skip to main content

.

Sinds korte tijd biedt Simyo geen verbetering meer van de bestaande abonnement, zoals in het verleden vaak het geval was, maar juist een verslechtering. Het is niet meer mogelijk om een databundel van 20 gb af te sluiten. Zo kon de situatie ontstaan dat ik een abonnement heb van 20gb voor 9,- terwijl mijn partner voor ditzelfde abonnement nog 10,- betaalt. Zodra zij echter haar abonnement gaat verlengen om ook dit lagere tarief te krijgen, kan ze nog maar 15 gb krijgen. De 20gb bundel is gewoon verdwenen! Onbegrijpelijk. Wat zit hier achter?

Wij hebben juist voor dit abonnement gekozen vanwege de ruime databundel die ook in het buitenland beschikbaar is. Dit maakt dat we gaan omzien naar een andere provider. 

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Hoi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Wij hebben regelmatig verschillende acties, wellicht dat de bundel binnenkort weer terug komt maar dat durven we niet met zekerheid te zeggen omdat het social team hier helaas geen eindbesluit in maakt. Je kan hiervoor het beste onze website in de gaten houden 😊. Wel zal ik dit zeker meenemen in de volgende meeting. 

Ik zie dat je gebruik maakt van Simyo Compleet. Mocht ze goedkoper uit willen zijn dat zou ze haar bundel kunnen aanpassen naar 15B voor een looptijd van 2 jaar, ze betaald dan €8,00 voor de internetbundel. Dit zal dan gratis verdubbeld worden naar 30GB maar dat is natuurlijk wel minder dan de 40GB die ze nu heeft. We vinden het jammer om jullie te moeten zien gaan maar snappen ook dat jullie opzoek willen gaan naar een provider die beter bij deze wensen aansluit! Onze deur staat natuurlijk altijd voor jullie open.

Groetjes,
Amy

Wij hebben idd. onlangs ook deze verslechtering helaas ervaren. We hadden prepaid met 20 GB maar omdat de telefoon defect raakte hebben we een abonnement met een telefoon genomen. Hier kon je maar maximaal 15 GB kiezen. Ik ging er vanuit dat je dat na een maand wel kon aanpassen maar helaas na contact te hebben opgenomen worden we hierin als trouwe klanten niet in tegenmoed gekomen. Heel erg teleurstellend van Simyo.👎🏽

Hoi @Sprincky,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Helaas bieden wij de 20GB niet meer aan en is 15GB de grootste internetbundel. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zet ik graag gratis 1000 MB voor je klaar in Mijn Simyo. Hopelijk maakt dit het een beetje goed.

Groetjes,
Amy