Skip to main content
L.s.,

Ongeveer anderhalf jaar geleden werd ik afgesloten, omdat ik niet betaald had. Gebeld met simyo en het geheel kwam voort door verandering van bank en een oud e mailadres wat bij Simyo bekend was. Alles recht getrokken en de nieuwe gegevens doorgegeven en tevens weer een toestemming voor automatische afschrijving. Tot op heden betaal ik nog steeds handmatig omdat er gesteld word dat de afschrijving van mijn huidige nummer niet mogelijk is. Vanaf het opgegeven nummer worden tientallen automatische afschriften per maand gedaan, waarom kan dit niet bij Simyo? Met vriendelijke groet, Wim Koopmans.
Wim, ik zou even een nieuw topic aanmaken als ik jou was, nu sta je in het topic van iemand anders waardoor je vraag misschien over het hoofd wordt gezien.
Hoi W. Koopmans, welkom op het Simyo forum 🙂.



Omdat je vraag niet direct ging over het onderwerp uit topic waar je de vraag in hebt geplaatst, heb ik voor je vraag een nieuw topic aangemaakt.



Ik zie dat er over dit onderwerp al het nodige contact is geweest met ons e-mail team een poos terug, maar ik begrijp uit je bericht dat het nog altijd niet is opgelost.



Op 27-maart heb je een e-mail naar ons gestuurd met een kopie van je paspoort en een bewijs van betaling. Zijn deze gegevens nog actueel? Dat wil ik graag bevestigd hebben, voordat ik dit kan laten onderzoeken door onze IT-afdeling 🙂. Ik hoop gauw iets van je te horen!

Reageer