Skip to main content
Simy had aangegeven dat ik nog binnen de bundel zat, maar kennelijk niet.
Hoi fox23337,



Welkom op het Forum!



Wat vervelend dat je verbruik onduidelijk wordt aangegeven. Ik wil het graag voor je uitzoeken. Zou je kunnen vertellen wanneer je gekeken had of je nog binnen de bundel was?



Groetjes,

Caspar
Ik schat 4 dagen geleden
Hoi Fox23337,



Bedankt! Ik heb even met je mee gekeken in het systeem. Hier ziet ik staan dat het laatste verbruik binnen je bundel verwerkt is op 27 maart 2016 om 17:22. Jouw verbruik via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App lopen iets achter. Dit is vaak maar een aantal uur. Pas als wij het verbruik kunnen verwerken, zie je dit op Mijn Simyo staan.



Dit betekent dat het 27 maart het verbruik verwerkt is en dat hiermee je belbundel op was. Kan het zijn dat je net hiervoor hebt gekeken? Je hebt daarna namelijk pas op 30 maart weer wat langere gesprekken gevoerd. Heb je toevallig een printscreen gemaakt van de app of van Mijn Simyo? Dan zou ik deze graag ontvangen zodat we het kunnen nakijken voor je.



Groetjes,

Angela
Hallo nee ik ga niet om de haverklap een printscreen zonder reden maken. Groet
Hoi fox23337,



Natuurlijk verwacht ik niet dat je een printscreen hebt gemaakt. Om die reden vraag ik ook of je 'toevallig' een printscreen hebt gemaakt. Niet geschoten is altijd mis, niet waar. Ik hoop dat de rest van mijn uitleg toch duidelijk is geweest voor je. Mocht het nog eens voorkomen, laat het dan even weten. We kijken graag met je mee.



Groetjes,

Angela

Reageer