.

Beantwoord

Waarom werkt mijn abonnement niet na een overstap van Prepaid naar Sim Only?

  • 1 July 2017
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Ik heb kort geleden een abonnement aangeschaft maar hij doet het niet op mijn telefoon, ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, heb er geld op proberen te zetten qua beltegoed ook al heb ik abonnement.
Er staat ook op de app de hele tijd dat mijn abonnement vandaag verloopt maar op de Simyo site staat er dan mijn abonnement nog 31 dagen geldig is. Ik snap nu jiet wat ik moet doen
icon

Beste antwoord door Jihane 3 July 2017, 14:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Je hebt een abonnement maar je hebt er geld op proberen te zetten. Mag ik vragen hoe je dat getracht hebt te doen?

Dan de vraag, kun je wel bellen / sms en of gebeld worden?

Wat voor telefoon heb je? Merk en model?

Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat je een prepaid aansluiting hebt en een internet bundel hebt aangeschaft. En dat deze niet werkt. En anders haal je veel zaken door elkaar en is de verwarring compleet.
Badge
Ik heb een iPhone 6s en heb op donderdag 28/6 mijn prepaid omgezet naar simonly. Daar heb ik via de mail een bevestiging van gekregen dat het binnen een dag zou worden omgezet. Dat is tot heden dus niet gebeurd. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +7
Heb je internet aangezet in MijnSimyo?
Badge
Ja internet staat aan
Badge
Ik kan ook niet bellen
Er is blijkbaar iets niet goed gegaan bij wat zou moeten zijn geweest de omzetting naar sim only. Normaal gesproken loopt het abbo vanaf de 1e en zou bij normaal verloop je in verhouding de resterende dagen de bundels hebben gehad. Ik raad je aan te w88 tot de moderator reageert vanuit Simyo. Komt goed.. Geduld.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Zara,

Wat jammer dat je abonnement niet meteen naar behoren werkte. Sorry daarvoor! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je op 29 juni overgestapt bent van een Prepaid aansluiting naar een Sim Only abonnement. Je bundels waren allemaal netjes actief, maar je was nog geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Dat was natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat mijn collega je gedeblokkeerd hebt.

Nu kun je gerust bellen, sms'en en internetten. Alles werkt weer zoals het hoort. Op Mijn Simyo zie je nu ook netjes je bundels zoals ze zijn, zodat je ook het verbruik kunt bijhouden.

Trek je aan de bel als je nog een andere vragen hebt?

@ Ray en Friesian, dank voor het meedenken mannen!

Groetjes,
Jihane

Reageer