Skip to main content
Ik was er niet eerder aan toe gekomen, maar ik zie dat mijn contract staat op 14 euro per maand (opgesplitst in 300 min voor 7 euro en 500 mb voor 7 euro).

Via studentmobiel.nl heb ik een contract met jullie afgesloten voor extra voordelig 300 sim only, bestaande uit 300 min van 7 euro voor actietarief 5,50 voor twaalf maanden en 500 mb voor 7 euro. Ik zou dus 12,50 als contract moeten hebben, waarom is dit niet doorgevoerd?

En: waar kan ik dit veranderen of per wanneer wordt dit veranderd?
Hoi Carolien86,



Ik heb jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Ik denk dat het daar beter te vinden is voor andere forumgebruikers met dezelfde vraag.



Wanneer je een abonnement bestelt via een wederverkoper, Studentmobiel in dit geval, en zij geven aan een actietarief te hebben, dan gaat het om een zogenaamd 'cashback' actie.

Jij bestelt bij Studentmobiel een abonnement met €1,50 korting voor een jaar lang, betaalt aan Simyo het reguliere bedrag en Studentmobiel betaalt jou in één keer het bedrag aan korting terug aan het begin van je abonnement.

Je zal dus ergens in juni of juli ergens een bijschrijving van €18 hebben van Studentmobiel. Mocht je die niet hebben, zul je je tot hen moeten wenden met het verzoek dit als nog even over te maken.

Heb je dit nergens in de voorwaarden gelezen?



Kun je laten weten wanneer je iets gehoord hebt van Studentmobiel?
Ah, helemaal duidelijk. Ik had nergens gelezen dat er een eenmalige kortings-cashback transactie zou zijn. Overheen gelezen of niet goed weergegeven? Zou beide kunnen... haha!



En nu je het zegt, ik heb 18 euro gestort gekregen waarvan mij totaal niet duidelijk was hoe en wat. Nu wel. Dank voor de snelle reactie en het duidelijke antwoord.
Overheen gelezen of niet goed weergegeven? Zou beide kunnen... haha!


Ik schrijf hun teksten niet, dus zou inderdaad allebei kunnen ;)



Gelukkig heb je de €18 gevonden, Carolien86!

Reageer