.

Beantwoord

waarom verschilt het verbruik per maand zoveel met het totaal verbruik per dag?

  • 23 March 2023
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Per 14 maart heb ik voor mijn 3 kinderen ieder een abonnement afgesloten van 200 minuten per maand.
Nu 1,5 weken later is er bij een volgens het maandverbruik al 68 minuten minuten verbruikt, terwijl als  ik van alle dagen de belminuten op tel rond de 23-24 minuten zit. Hoe kan dit? Er is geen internetbundel. Ook bij mijn andere 2 kinderen is dit het geval. Mobiele data heb ik gisteren al uitgezet, maar ook nu geeft die aan dat er vandaag 8 minuten gebeld ism terwijl volgens het dagelijks verbruik (compleet bijgewerkt) op 2:30 minuten zit. Waar komen die 5:30 minuut vandaan??? 

icon

Beste antwoord door Ray 24 March 2023, 08:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @TamR 

 

Ik ben net als jou een klant. Graag geef ik je hierbij antwoord op de door jou gestelde vraag.

Simyo rondt ieder gesprek per hele minuut naar boven af. Sms’jes worden afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Voor verbruik in en naar het buitenland en voor bellen naar servicenummers gelden afwijkende tarieven. Je betaalt het standaardtarief als je bundel volledig verbruikt is.

https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/tarieven/tarieven_abonnementen.pdf

Beste Ray


Bedankt voor je reactie. Did had ik inderdaad ook al gelezen. Echter dan is er nog altijd een verschil van 40 minuten die zij extra berekenen. Die volgens het dagverbruik nooit verbruikt is.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TamR,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Zou je mij een privébericht willen sturen met de 06-nummers waar het om gaat? Dan kijk ik graag even waar dit verschil precies in zit 😊. 

@Ray Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy 

@Ray 
Ik had niet goed gelezen dat PER GESPREK het op 1 minuut wordt afgerond. Ik ging van uit totaal verbruik per dag. Bereken ik het per gesprek dan kom ik inderdaad op de minuten die wordt aangegeven. Helaas wist ik dit niet eerder, anders had ik nooit voor dit abonnement gekozen. 
Toch bedankt voor je reactie

Tamara

Reageer