Skip to main content

.

Hallo Simyo,

Wij (mijn vrouw en ik) hebben al heel lang een mobiel abonnement bij jullie.

Hoe kan het zijn dat ik meer moet betalen voor een abonnement dan als ik een nieuwe abonnement afneem.

(We hebben KPN abonnement.)

Voorbeeld bestaand mijzelf:

6/12gb met 200/400 min/sms voor 9,98 euro.

Nieuw abonnement:

10/16gb met 200/400 min/sms voor 8,00 euro.

Verschil van 1,98 goedkoper met meer gb.

Mijn vrouw heeft:

2/4gb met 100/200 min/sms voor 7,76

Nieuw abonnement:

2/4gb met 200/400 min/sms voor 7 euro

Verschil van 0,76 goedkoper met meer bel min/sms

Hoe kan dit als trouwe klant meer moet betalen als nieuwe klant.

Ik zie graag een positief antwoord tegemoet. 

@Ronald2020 Als jouw huidige contractperiode (bijna) is afgelopen, kun je ‘gewoon’ verlengen. Heb ik een week geleden ook gedaan. Daarmee heb ik per 1/10 meer belminuten en meer data voor minder geld.

Kijk maar eens (in de app of in Mijn Simyo) bij Instellingen, en dan Abonnement.

Katana, Bedankt voor je reactie.

Als ik in m’n app bij abonnement kijk, ben ik niet goedkoper uit.

Alleen als ik op de Simyo site kijk, als nieuwe klant, ben ik wel goedkoper uit. RaRa.

Misschien moet je in de app nog een vinkje zetten bij dat je thuis een KPN-abo hebt?

De KPN-abo staat ingesteld.

Hoi @Ronald2020,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Er zit verschil in de bundels en prijzen omdat je op een oud bundelplan zit. Het is echter mogelijk om als bestaande klant te wisselen naar een nieuw bundelplan d.m.v. een verlenging.

Zoals @Katana aangaf kan dit via je mijn Simyo (bedankt voor je hulp!). Als je de nieuwe prijzen niet terugziet in je mijn Simyo zit je mogelijk in het bundel wijzigen scherm.

Verlengen kan door in te loggen via de app of website > instellingen > abonnement > abonnement verlengen. Je komt dan terecht in het juiste scherm.

Groetjes,
Ashley 

@Ashley , bedankt voor je duidelijke informatie.

Het is mij gelukt.

Ik heb m’n abonnement en die mijn vrouw gewijzigd naar iets goedkoper abo. met meer mb’s cq bel/sms min.  @Katana ook bedankt.

Eén ding heb ik geleerd, ook al ben je lang klant, houd je abonnementen in de gaten. Het kan je voordeel opleveren. 
m.v.g. Ronald.

Hoi @Ronald2020,

Bedankt voor je reactie. 

Fijn om te horen dat het is gelukt met verlengen. 😊

Groetjes,
Ashley

Reageer