Skip to main content
Vandaag overgestapt op 300 min. en 500 Mb van Simyo.



Mijn Simyo geeft echter aan 230 Minuten en 500 Mb.



Wie heeft mijn 70 minuten gestolen?
 Bij Simyo start het abbonement op de 1e van de maand, naar rato krijg je min/sms vanaf vandaag.......
Dat is inconsequent, want de Mb's gaan niet naar rato!



Tevens wordt er, klantonvriendelijk, niet over gecommuniceerd. 



En waarom zou ik niet mijn 300 belminuten slechts in de laatste week van enige maand mogen opgebruiken?



Voor de volgende maand schrijft Simyo mij toch ook niet voor dat ik de belminuten niet slechts de 2e helft van elke maand zou mogen opgebruiken?



Je wordt genaaid waar je bij staat dus.
Een beetje vriendelijkheid zou niet misstaan... :(


Je wordt genaaid waar je bij staat dus.



Dit soort taalgebruik is nergens voor nodig. :rolleyes: (dat bedoelde ik bij #4)

Abonnementen kunnen worden verrekend, ligt aan welke startdatum men hanteert als provider, dat kan 1 datum zijn of meerdere datums in een maand.
Hoi TTS, welkom op het Simyo forum.



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Volgens mij is het daar voor andere forumgebruikers met dezelfde vraag beter te vinden en worden zij zo makkelijker geholpen.



Na het afronden van je bestelling en in iedere e-mail die je van ons krijgt aangaande je nieuwe abonnement staat de volgende zin:

Je bundels worden de eerste maand naar rato toegekend. Voorbeeld: op de 15e van de maand wordt je nummer overgezet en starten je bundels. Je krijgt dan dus een halve bundel voor een halve maand: de eerste dag van de volgende maand krijg je een volledige bundel.


En dat is ook precies wat er bij jou gebeurt is. Ik heb het even nagekeken, maar per ongeluk heb je wél alle MB's van je internetbundel gekregen.

Je betaalt deze eerste maand voor béide bundels het deel van 9 tot en met 30 september, terwijl je abonnement op de 8e is ingegaan.



Mijn inziens heb je meteen aan het begin van je abonnement 2 keer een mazzeltje; je betaalt een dag minder dan je je bundel hebt én je hebt een volledige databundel gekregen.



@Friesian; dank je voor je bijdrage!

Reageer