Skip to main content
Geachte Simyo. Op 28 september liep mijn abonnement af bij jullie. Maar 27 oktober hebben jullie toch nog €10 van mijn rekening af geschreven. Toen ik een abonnement bij jullie nam moest ik een maand vooruit betalen. Dus jullie schrijven nu al 2 maanden ten onrecht geld van mijn rekening af. Hoe kan ik dit stoppen? En krijg ik mijn te veel afgeschreven bedrag terug? Groet Elsje
Hey ElsjeJ,



Je abonnement wordt automatisch doorgezet als je geen actie onderneemt.



We vinden het jammer dat je wil opzeggen.

Weet je zeker dat je je abonnement wil opzeggen? Dan kan dat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt om je opzegging per e-mail bevestigd te krijgen.



Wil je je telefoonnummer meenemen? Lees dan dit.

Hier leggen we uit wanneer je abonnement precies stopt.

Heb je nog een lopend contract? Dan kun je je abonnement afkopen. Wil je daar meer over weten? Kijk dan hier.



voor meer info kijk op: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307.



Groet Paul.
Het abonnement is reeds opgezegd Paul. Je deelt info voor als men wilt opzeggen.



Elsje, wacht even geduldig af tot een moderator van Simyo reageert. Dat is misschien nog dit weekend en anders maandag.
Hoi Elsej,



Wat jammer dat je Simyo hebt verlaten :(



De laatste factuur die wij hebben geïncasseerd is de factuur van september. Op deze factuur staan de abonnementskosten van oktober, deze zijn inderdaad ten onrechte in rekening gebracht. Het bedrag van € 10,- gaan we daarom terugstorten op je rekening. De abonnementskosten van september zal ik ook na rato berekenen en meenemen in de terugbetaling. Mijn excuses voor het ongemak.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt voor je hulp!

@PaulH, ook jij bedankt 🙂 Deze klant is overgestapt met nummerbehoud, dus apart opzeggen is niet nodig.
Beste Simyo. We zijn inmiddels 16 dagen verder sinds ik contact met jullie op nam. Jullie beloofde mij het teveel af geschreven bedrag terug te storten. Maar helaas geconstateerde ik net op mijn bankafschrift. Dat jullie die belofte nog niet zijn na gekomen. Kom op. En stort mijn geld gewoon teug. Dan kunnen we dit afsluiten. Vriendelijke groet, Elsje
Hoi ElsjeJ,



Ik snap heel goed dat je het gevoel hebt dat het te lang duurt! 😞 Mijn excuses daarvoor. Een terugbetaling wordt altijd binnen (grofweg) drie weken gedaan. Vind je het goed om nog heel eventjes te wachten? Ik beloof je dat het wel echt in orde komt!



Groetjes,

Jihane

Reageer