ik steeds een mail dat het adres niet klopt, omdat het IP adres niet overeen komt. Maar de WiFi werkt niet fatsoenlijk, daarom wil ik juist de data.
Heb je het toevallig over de mail waarin het over Simyo Compleet gaat. Dat je adres niet overeenkomt met een KPN internet adres.
Dit gaat verder niet over de kwaliteit van je thuis internet, maar puur en alleen over onze samenwerking met KPN. Als je een KPN vast internet hebt thuis, dan krijg je bij Simyo dubbele data en belminuten. Als je deze mail nu elke keer ontvangt, betekent dat simpelweg dat jouw thuisadres niet meer overeenkomt met een kpn internet pakket. Je dubbele data en minuten komen hierdoor te vervallen. Je kunt hier wat meer lezen over Simyo Compleet.
Als jij nog wel aan de voorwaarden voldoet, zou je in het Simyo account via instellingen > persoonlijke gegevens even je adresgegevens kunnen checken. Misschien staan deze niet goed? Als dit allemaal goed staat en je komt er niet uit, dan mag je mij even een privé bericht via het forum sturen. Dan zullen we samen even kijken :)
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Veerle
Als dit allemaal goed staat en je komt er niet uit, dan mag je mij even een privé bericht via het forum sturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.