Skip to main content
Ik wil voor mijn dochter haar simyo prepaid laten overzetten naar een sim-only abonnement. Alles loopt via mijn bankrekening. Alleen lukt het overstappen niet. We krijgen een 'lege foutmelding' die we alleen kunnen sluiten en verder gebeurt er niets. We zien dus niet waarom het niet lukt.

Het is mogelijk dat het komt omdat zij met haar geboortedatum geregistreerd staat en ze is nog geen 18. Hoe kan ik (als absoluut meerderjarige vader) alsnog een abonnement voor haar afsluiten? Of moet ik daarvoor eerst naar een andere provider switchen? Dat zou toch erg vreemd zijn lijkt mij....
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wel achtien, en heb dus wel een goede geboorte datum ingevoerd. Begin vorige week had ik dit probleem ook al, toen zei een simyo medewerker dat er een fout in het systeem zat. De fout zou aan het einde van vorige week verholpen zijn, maar blijkbaar zit de fout er nog steeds in. Ik zou de klantenservice even bellen.



Groeten,



Stefan Vonk
Ik wil voor mijn dochter haar simyo prepaid laten overzetten naar een sim-only abonnement. Alles loopt via mijn bankrekening. Alleen lukt het overstappen niet. We krijgen een 'lege foutmelding' die we alleen kunnen sluiten en verder gebeurt er niets. We zien dus niet waarom het niet lukt.

Het is mogelijk dat het komt omdat zij met haar geboortedatum geregistreerd staat en ze is nog geen 18. Hoe kan ik (als absoluut meerderjarige vader) alsnog een abonnement voor haar afsluiten? Of moet ik daarvoor eerst naar een andere provider switchen? Dat zou toch erg vreemd zijn lijkt mij....




Hoi SjD, welkom op het forum van Simyo!



Het is inderdaad niet mogelijk om een Sim Only op naam van een minderjarige te hebben.



Daarom wil ik je vragen mij in een privébericht een kopie van jouw ID bewijs en bankpas te sturen, dan ga ik de gegevens voor je aanpassen, waarna je de prepaid naar een Sim Only op jouw naam kan overzetten.



Mocht het niet lukken om de afbeeldingen via een privébericht te sturen, dan zou ik je willen vragen een e-mail te sturen naar remail]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als je mij het ticketnummer van de e-mail via privébericht stuurt, dan pak ik het meteen op :)



Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wel achtien, en heb dus wel een goede geboorte datum ingevoerd. Begin vorige week had ik dit probleem ook al, toen zei een simyo medewerker dat er een fout in het systeem zat. De fout zou aan het einde van vorige week verholpen zijn, maar blijkbaar zit de fout er nog steeds in. Ik zou de klantenservice even bellen.



Groeten,



Stefan Vonk




Hoi Stefan Vonk, ook jij welkom op het forum van Simyo! :)



Er was inderdaad een issue waardoor het sommige klanten niet lukte om over te stappen van prepaid naar Sim Only via Mijn Simyo. Dit is inmiddels opgelost.



Zou je het nogmaals willen proberen? Ik hoor graag van je of het ook jou nu lukt :)



Update: Oeps, ik had niet goed naar je aansluiting gekeken, ik zie dat je aansluiting inmiddels al is omgezet naar een Sim Only! 🙂 Werkt alles naar behoren?

Reageer