.

Beantwoord

Waarom lukt mijn adreswijziging niet op de Mijn Simyo pagina?


waarom lukt het mij niet om mijn adres te veranderen?:(
icon

Beste antwoord door Naomi 19 May 2015, 10:51

Bekijk originele reactie

10 reacties

Wat lukt er precies niet?
ik doe precies wat wordt aangegeven.
bij adres wijzigen, geef ik mijn nieuwe huisnummer en postcode op klik op adres zoeken krijg het nieuwe adres in beeld.
zover alles goed.
bevestig mijn email. gaat ook goed maar als ik terug ga naar mijn instellingen dan staat mijn oude adres er weer.
Dat heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat het verwerkt moet worden. Aangezien het vandaag een feestdag is zal dat dus vandaag niet gebeuren dan. Wat je wel kan proberen is even uitloggen, opnieuw inloggen en kijken wat er dan staat. Is er niks veranderd dan vermoed ik wat ik al schreef, verwerkingstijd.
Oke, bedankt.
opnieuw inloggen had ik al geprobeerd.
wacht wel even af dan.

ik Heb nog een vraag, kan ik mijn sim op maat knippen of is dat niet verstandig.
Ik heb nu een iPhone 4s hiervoor moet ik naar een micro-sim
Knippen is niet aan te raden. Je kan beter een nieuwe bestellen via je Mijn Simyo, kost 5 euro. Je krijgt dan een 3 in 1 kaart. De site toont overigens 3 modellen, maakt niet uit welke je kiest. Je krijgt altijd de juiste (3 in 1).
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk ook dat de gegevens even verwerkt moeten worden. Kijk morgen nog eens.
Ik zou zelf niet aan je sim gaan rommelen, als ik jou was. Ga anders even bij een 'Turks telefoonzaakje' langs....of bij een andere telefoonzaak. Die kunnen het ook voor je doen.
Wil je dat allemaal niet, dan kan je ook een nieuwe combisim bestellen bij Simyo. Die kost je 5 euro.
Reputatie 7
Badge +9
Hey....merk dat ik ongemerkt Raytje na zit te l#llen. Kan zomaar gebeuren hier in een overlap posting. :D
Nou bretrog, twee keer dus het advies om niet zelf aan de fröbel te gaan. 😉
fijn, allen bedankt.
bestel dan wel een nieuwe sim bij Simyo, maar moet dan eerst wachten tot mijn nieuwe adres is aangepast.
Anders komt de nieuwe sim op het ode adres.
Graag gedaan, ook namens de Leon. 😃
Reputatie 4
Badge +10
Hoi bretrog, welkom op het forum van Simyo!

Sorry dat we laat reageren op je topic. Je topic is een beetje zoek geraakt door de drukte. Gelukkig hebben de forumgebruikers al het één en ander verteld over adres wijzigen en een vervangende simkaart bestellen 😃 Super om te zien de leon en Raytje, bedankt voor jullie hulp!

Ik zie dat mijn collega Mohammed via de e-mail je heeft geholpen met het veranderen van je adres. Top! Doordat je nog een Simyo Lowcall abonnement hebt, lukte het niet via je Mijn Simyo pagina.

Heb je je nieuwe simkaart al ontvangen?

Reageer