.

Beantwoord

Waarom lukt het overstappen van Prepaid naar Sim Only niet?

  • 25 August 2016
  • 4 reacties
  • 360 Bekeken

Ik heb prepaid en wil sim only aanvragen, maar de computer geeft een foutmelding aan. Hoe kan ik dit aanvragen?
icon

Beste antwoord door Caspar 26 August 2016, 16:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo troelsma, een moderator zal het, denk ik, prettig vinden om te weten welke foutcode je krijgt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi troelsma,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat de overstap van Prepaid naar Sim Only niet lukt. Net zoals franswon ben ik benieuwd welke foutmelding je krijgt.

Probeer eens je cookies te verwijderen en de browser Google Chrome te gebruiken. Doe dit allemaal via een PC of laptop.

Groetjes,
Caspar
Ik heb zojuist hetzelfde probleem ervaren. Errocode 1.1
Heb cookies verwijderd. Er wordt ook steeds opnieuw gevraagd om in te loggen op de simyo website
Reputatie 5
Badge +9
Hoi IrisWortman,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het niet lukt. Probeer je het wel via de overstap-link wanneer je inlogt op je Mijn Simyo? Je moet namelijk inderdaad inloggen op je Mijn Simyo om over te stappen van Prepaid naar Sim Only.

Groetjes,
Caspar

Reageer