Skip to main content
Jeetje Simyo, wat hebben jullie een slechte opzegpagina.



Ik woon in het buitenland en wil graag mijn abonnement opzeggen.



Jullie pop up venster als je wil opzeggen werkt niet.



Zodra ik alles heb ingevuld, is er geen toets om het in te dienen!



Zie de screenshot bijlage.



Kunnen jullie dit ajb snel fixen, want bellen is niet makkelijk door jullie kantoortijden, om op te zeggen.



Jullie richten je op alles online doen, maar dan moet je wel een goede website hebben!
Hoi jvos81,



Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten. Als je in het buitenland verblijft, dan begrijpen we dat natuurlijk 😉.



Met de website zelf is niets mis zo te zien, want bij mij staat de knop er wel. Het komt wel eens voor dat klanten hun browser te ver hebben ingezoomd, waardoor de knop wegvalt. Je kunt dit verhelpen door Ctrl en - in te drukken of Ctrl en dan naar beneden scrollen. Als het goed is verschijnt de knop weer en kun jij je abonnement opzeggen 🙂.



Laat je me weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury
Bedankt Tiury! Had echt alles geprobeerd gisteren- wellicht omdat ik thuis een laptop heb een op werk een PC.



Mvg.
Hoi jvos81,



Graag gedaan, namens Tiury:) Fijn dat het gelukt is nu. Minder fijn voor ons natuurlijk;)

Reageer