Skip to main content
2 vraagjes



Bundel aanpassen via app gaat niet

Ik krijg de melding er is iets misgegaan



2de

Ik heb inter 1 week geleden toegevoegd aan mijn bundel

En wil dit alvast weer op 0 zetten en krijg de melding

Dat mijn contract nog niet bevestigd is?



Groet
Hoi spacegremlin,



Goed je weer op het forum te zien en excuses voor de late reactie.



Vervelend dat je problemen ondervindt met het aanpassen van je bundels via de Simyo App. Ik zie dat je per e-mail je vraag ook hebt gesteld. Mijn collega heeft je gisteren hierover teruggebeld. Je had aangegeven de internetbundel per 1 oktober te willen stopzetten. In september kan je via Mijn Simyo de internetbundel opzeggen. Deze wordt dan per 1 oktober beëindigd.



Je bent vorig jaar augustus overgestapt van prepaid naar abonnement. Je bent toen akkoord gegaan met de voorwaarden en per e-mail heb je het contract toen ontvangen. Erg vreemd dus dat je de melding krijgt om het contract te bevestigen.



Kreeg je de melding ook toen je (begin augustus) de 1000 MB bundel had toegevoegd?

Reageer