2 vraagjes
Bundel aanpassen via app gaat niet
Ik krijg de melding er is iets misgegaan
2de
Ik heb inter 1 week geleden toegevoegd aan mijn bundel
En wil dit alvast weer op 0 zetten en krijg de melding
Dat mijn contract nog niet bevestigd is?
Groet
Bladzijde 1 / 1
Hoi spacegremlin,
Goed je weer op het forum te zien en excuses voor de late reactie.
Vervelend dat je problemen ondervindt met het aanpassen van je bundels via de Simyo App. Ik zie dat je per e-mail je vraag ook hebt gesteld. Mijn collega heeft je gisteren hierover teruggebeld. Je had aangegeven de internetbundel per 1 oktober te willen stopzetten. In september kan je via Mijn Simyo de internetbundel opzeggen. Deze wordt dan per 1 oktober beëindigd.
Je bent vorig jaar augustus overgestapt van prepaid naar abonnement. Je bent toen akkoord gegaan met de voorwaarden en per e-mail heb je het contract toen ontvangen. Erg vreemd dus dat je de melding krijgt om het contract te bevestigen.
Kreeg je de melding ook toen je (begin augustus) de 1000 MB bundel had toegevoegd?
Goed je weer op het forum te zien en excuses voor de late reactie.
Vervelend dat je problemen ondervindt met het aanpassen van je bundels via de Simyo App. Ik zie dat je per e-mail je vraag ook hebt gesteld. Mijn collega heeft je gisteren hierover teruggebeld. Je had aangegeven de internetbundel per 1 oktober te willen stopzetten. In september kan je via Mijn Simyo de internetbundel opzeggen. Deze wordt dan per 1 oktober beëindigd.
Je bent vorig jaar augustus overgestapt van prepaid naar abonnement. Je bent toen akkoord gegaan met de voorwaarden en per e-mail heb je het contract toen ontvangen. Erg vreemd dus dat je de melding krijgt om het contract te bevestigen.
Kreeg je de melding ook toen je (begin augustus) de 1000 MB bundel had toegevoegd?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.