.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen nieuw contract en mijn partner wel?

  • 7 April 2016
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Badge
Wij hebben twee abonnementen op ons adres en ik ontving een email dat ik als trouwe beller nog voordeligere bundels kon activeren. Dit heb ik voor beide nummers gedaan. Echter op het nummer van mijn partner ontving ik een bevestiging per email plus een nieuw contract, en op mijn nummer gebeurde dit niet. Ik hoefde ook niks te bevestigen, na het kiezen van de nieuwe bundel (300 min. plus 500 MB + 500 MB gratis) moest ik opnieuw inloggen en vanaf dat moment zag ik dat per 01-05 de nieuwe bundel ingaat. Bij mijn partner kwam ik in een scherm waarin ik een nieuw contract diende te bevestigen. Daarna kwamen ook prompt de emails binnen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Caspar 8 April 2016, 11:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi chrissjuhh79,

Leuk dat jullie verlengd hebben en/of andere bundels hebben gekozen! Dat de één een contract krijgt en de ander niet, is natuurlijk wel wat onduidelijk. Dat snap ik al te goed!

Ik heb jullie beiden aansluitingen erbij gepakt en zie het al. Jij hebt al een keer eerder verlengd en jouw partner niet. Je krijgt alleen een nieuw contract bij een verlenging. Als je voor de tweede keer 'verlengd' dan wijzig je in principe alleen je bundels en verleng je niet. In jouw geval heb je gewijzigd naar nieuwe bundels met nieuwe prijzen. Hier hoort dus geen contract bij. Vandaar het verschil :D

Ik zie dat alles verder gewoon goed staat. Beiden krijgen vanaf 1 mei nieuwe retentiebundels, zoals je dus ook al gezien had op Mijn Simyo. Is mijn uitleg zo duidelijk of heb je hier nog vragen over? :)

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar,

dank voor je heldere en duidelijke uitleg 😃
Vlak na de posting van mijn vraag hier had ik zelf ook al zo een vermoeden.
Ik was vergeten dat ik in Januari al een verlenging had doorgevoerd.

Super en helemaal top dus!

Fijn weekend ;)

Groetjes,
Christian
Reputatie 5
Badge +9
Hoi chrissjuhh79,

Dan was je vermoeden dus bevestigd 😉 Wanneer je andere vragen hebt omtrent je verlenging, of iets anders, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar

Reageer