.

Beantwoord

Waarom krijg ik een e-mail met een verlengingsaanbod als ik al heb verlengd?

  • 11 October 2016
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Badge
Ik krijg vandaag een mail over het verlengen van het contract met extra voordeel. 100 min+1000MB internetbundel voor € 10,=/mnd.
Maar ik heb hier op 20-7-2016 al een contract voor gedownload.
Kunnen jullie kijken hoe dit zit.
icon

Beste antwoord door Ilias 12 October 2016, 11:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi snomis,

Welkom terug op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat er sprake is van verwarring aangaande de e-mail. Ik heb dit zojuist zo gedetailleerd mogelijk voor je uitgezocht.

Wat ik terug heb gezien is dat je twee aansluitingen hebt die zijn verlengd op 19 april en waarbij het contract is ingegaan op 1 mei. Je hebt hierover twee e-mails per verlenging ontvangen op 19 april. Verder zie ik dat je onlangs hebt verlengd en dat deze verlenging ingaat op 1 november. Dit gaat dan over het nummer waarmee je nu bent ingelogd op het Forum.

Helaas zie ik dus geen verlenging terug in juli op de drie aansluitingen die ik heb kunnen vinden aan de hand van je e-mailadres en adresgegevens. Het is wel bekend dat destijds meerdere klanten hebben proberen te verlengen, maar dat dit niet is gelukt. Ze kwamen dan op de pagina waar ze het contract konden downloaden, maar vergaten nog één stap uit te voeren om de verlenging te bevestigen. Het kan dus zijn dat dit ook bij jou is gebeurd.

Ik heb dus drie aansluitingen teruggevonden die staan op jouw naam, adres en e-mailadres. Heb jij nog andere aansluitingen? Zo ja, laat je het dan even weten via een privébericht? Het kan namelijk zo zijn dat je vraag over een andere aansluiting gaat.

Heb je nog vragen? Ik hoor het dan graag van je.

Groetjes,
Ilias

Reageer