.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding dat ik buiten de bundel heb gebeld?

  • 8 September 2016
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Ik heb een normaal abonnement. Toch krijg ik een paar maal de melding dat ik buiten de bundel heb gebeld. Hoe kan dat? Philario
icon

Beste antwoord door Caspar 9 September 2016, 11:30

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Philario,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je een paar maal de melding krijgt dat je buiten de bundel heb gebeld. Hoe krijg je deze melding precies? Wij sturen alleen een melding wanneer je buiten de bundel gaat internetten. Bij het bellen sturen we geen melding.

Ik heb ook je aansluiting erbij gepakt en zie dat je geen buitenbundelkosten hebt gemaakt voor het buiten de bundel bellen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
De meldingen, op 14-8- en 4-9, luidden: 'Hallo, je hebt data verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu het buiten bundel tarief. Tip: met een internetbundel voorkom je hoge kosten. Groet, Simyo'..
Kan het zijn dat er iets aan de instellingen van de simkaart niet goed is?
Philario
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Philario,

Wat apart, zeg! Ik heb dit meteen doorgezet naar de technische dienst. Zij kunnen dan uitvogelen waar dit door komt. Ik laat het je weten zodra ik bericht van ze krijg hierover, goed?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Philario,

Zelfs mijn lieve collega's van de technische dienst zijn verbaasd hierover! Zij vroegen om een screenshot van de SMS, zodat ze verder kunnen uitzoeken waar de kern van het probleem ligt. Zou je een screenshot in dit topic willen plaatsen?

Groetjes,
Jihane
Er word in eerste instantie gesproken over gebeld en daarna over data.. ;-)


Ik heb een normaal abonnement. Toch krijg ik een paar maal de melding dat ik buiten de bundel heb gebeld. Hoe kan dat? Philario




De meldingen, op 14-8- en 4-9, luidden: 'Hallo, je hebt data verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu het buiten bundel tarief. Tip: met een internetbundel voorkom je hoge kosten. Groet, Simyo'..
Kan het zijn dat er iets aan de instellingen van de simkaart niet goed is?
Philario

Reputatie 3
Badge +5
Ahaa! Dan ligt het daarnaan. Een kleine miscommunicatie. Wij versturen inderdaad sms'jes als waarschuwing voor het buiten de bundel internetten. Voor het bellen doen wij dat niet.

Kan jij dit beamen, Philario?

Scherp, Raytje. Erg scherp.

Groetjes,
Ilias

Reageer