Skip to main content
Ik heb zojuist mijn bundel aangepast, maar zag dat ik mijn sim only abonnement ook al kan verlengen. Dit wil ik graag, omdat dit voordeliger is. Ik krijg echter elke keer een foutmelding als ik mijn contract wil verlengen. Wat gaat er mis?
Waarom zou je willen verlengen? Na je einddatum loopt je abonnement gewoon door onder de zelde voorwaarden en condities met dien verstande dat deze nu van maand tot maand doorloopt en je er dus niet opnieuw een jaar aan vast zit.



Als je gebruik wilt maken van een van de nieuwe bundels dan kun je inderdaad een nieuw contract aangaan voor een jaar.
Verlengen naar retentiebundels(/voordeligere verlengbundels) is zeker aan te raden. Misschien dat die fout kwam omdat je zo dicht bij de maandwisseling wou omschakelen. Heb je nu nog de foutmelding? Heb je het geprobeerd met een andere browser?
Ik denk dat je nu niet kan verlengen omdat je reeds je bundels hebt aangepast. Tenminste zo lees ik dat. Dus zou je een maandje moeten wachten.
Hi Yjam,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je wilt verlengen! 😃 Zoals Groentjuh zegt kan het verlengen echt heel voordelig zijn, omdat je dan gebruik kunt gaan maken van de verlengbundels. Yjam, de reden dat je niet meteen kon verlengen na je bundelwijziging is omdat een verlenging ook telt als een soort bundelwijziging (omdat je vaak nieuwe bundels kiest in dat proces). En bundels wijzigen kun je eens in de kalendermaand doen.



Maar het is weer een nieuwe maand! En dat betekent dat je nu weer zou moeten kunnen verlengen 🙂 Wil je het vandaag (of in de loop van mei) nogmaals proberen?



Laat je me weten of het zo lukt?



@ RicoK, Groentjuh, Ray, dank voor de reacties en het meedenken :)



Groetjes,

Jihane
Hallo Jihane en anderen,



Ik heb inderdaad zojuist mijn abonnement kunnen verlengen voor het lagere bedrag. Prima geregeld, bedankt voor jullie reactie.
Hoi Yjam,



Wat fijn om te horen dat het nu wel is gelukt om je abonnement te verlengen. Graag gedaan en tot de volgende keer op het forum :)



Groetjes,

Samantha

Reageer