Skip to main content
als ik mijn abonnement wil opzeggen dan komt er een error en staat dit op de pagina:

Hé, hier gaat wat mis …

De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.

Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.

Error code: 1.1



graag bedankt voor u hulp
Zelfde voor mij, ik dacht eerst dat het aan mijn browser kon liggen, maar hij doet het niet in safari als firefox als chrome.
mijn abb eindigt op 31 mei en ik krijg geen error melding. naast mij een collega ook simyo. Dit abb eindigt op 24 maart en geeft wel een error. Het lijkt erop dat als je abb binnen een maand ofzo eindigt dit een error veroorzaakt.. Heel vreemd.
Heb hetzelfde probleem, al de hele middag. Opzeggen pagina geeft een error. Als enige pagina! Simyo maakt zelf geen melding van een probleem op de website. Zou wel moeten. Zijn ze er al mee bezig?
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/online-mijn-abonnement-niet-opzeggen-nu-32722
Hoi allemaal,



Voor degene die voor het eerst reageren op het forum, van harte welkom!



Het is natuurlijk heel erg onhandig dat jullie niet kunnen opzeggen wanneer jullie dit willen. Ook al zie ik niet graag dat onze klanten bij ons weggaan, hoor de optie hiervoor uiteraard aanwezig te zijn.



Scotsman heeft al een link gedeeld met jullie waarin wij hebben aangegeven dat er inderdaad problemen zijn. Gelukkig is dit ondertussen opgelost. Kunnen jullie de pagina weer bereiken? Zo niet, laat het dan even weten. Het is mogelijk dat je eerst even de cookies moet verwijderen voordat alles weer werkt.



Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.



@Scotsman, bedankt voor je doorverwijzing.



Groetjes,

Angela

Reageer