.

Beantwoord

Waarom kan ik niet opnieuw verlengen?

  • 29 June 2017
  • 9 reacties
  • 176 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Mijn abonnement loopt op 1 juli af. Ik lees op de site dat er een verlengaanbod staat (indien langer dan 9 maanden klant).
Echter zie ik deze niet staan. Ik ben uiteraard al langer dan 9 maanden klant.

Enig idee hoe dit kan?

Groet,

Sander
icon

Beste antwoord door Jihane 2 July 2017, 16:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Leuke aanbiedingen hebben ze hier bij Simyo. Ik heb een abonnement om voornamelik bereikbaar te zijn van 3 euro per maand Nu heb een verleng aanbod van 4 euro per maand inplaats van 3 euro voor een dezelfde bundel. Je blijft lachen hiero.
Goedenavond,

Mijn abonnement loopt op 1 juli af. Ik lees op de site dat er een verlengaanbod staat (indien langer dan 9 maanden klant).
Echter zie ik deze niet staan. Ik ben uiteraard al langer dan 9 maanden klant.

Enig idee hoe dit kan?

Groet,

Sander


Heb je misschien al eens verlengt? Want dan kan het zijn dat je al de laagte tarieven voor de bundels hebt.

Dit kun je zien op de pagina waar je jouw bundels aanpast. Hieronder een overzicht wat ik kan selecteren. Heb jij dat ook dan kun je niet meer verlengen.

Bellen / sms;

100 min/sms = € 4,-
300 min/sms = € 5,-
onbeperkt min/sms = € 12,-

Internet;

1000 MB € 6,-
2000 MB € 9,-
4000 MB € 12,-

4G optie = gratis
onbeperkt sms is € 1,-

Leuke aanbiedingen hebben ze hier bij Simyo. Ik heb een abonnement om voornamelik bereikbaar te zijn van 3 euro per maand Nu heb een verleng aanbod van 4 euro per maand inplaats van 3 euro voor een dezelfde bundel. Je blijft lachen hiero.

Niemand die jou verplicht te verlengen. Die 100 minuten zijn inderdaad een euro omhoog gegaan. Andere bedragen juist weer naar beneden.

Maar als jij je aansluiting puur voor bereikbaar zijn hebt, waarom geen prepaid? Is toch veel voordeliger in jouw geval?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi SanderZ,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je dit even na komt vragen 😃 Ik heb je aansluiting tevoorschijn gehaald en ik zie dat jij al eens verlengd hebt. Bij Simyo kun je na je jaarcontract één keer verlengen, en daarna kan dat niet meer. Dat betekent zeker niet dat je aansluiting ermee ophoudt! Dat betekent alleen dat je aansluiting waarna maandelijks opzegbaar wordt. Je kunt dan gebruik maken van de goedkopere verlengbundels, terwijl je geen jaarcontract meer hebt. Je bent dan dus vrijblijvend klant: alles ligt helemaal binnen jouw controle.

Ik zie ook dat je de goedkoopste bundels hebt. Slim! Je kunt altijd je bundels aanpassen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Omdat ik zie dat je al zo lang klant bent, geef ik je ook 1000 MB's cadeau. Dit cadeautje kun je digitaal uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo. Als je dan op het cadeautje klikt, dan worden de MB's toegevoegd aan je aansluiting. Let je erop dat de MB's alleen geldig zijn in de maand waarin je ze uitpakt? Als je ze dus in juli uitpakt zijn ze in juli geldig, en als wacht tot augustus bijvoorbeeld, dan zijn ze in augustus geldig.

Heb je hier nog vragen over?

@ Xilence, ik kan me goed voorstellen dat je het gek vindt als je ziet dat de aanbieding duurder is dan je huidige bundel. Dat komt omdat jij gebruik maakt van een hele oude bundel. Jij hoeft deze bundel ook helemaal niet te wijzigen 🙂 Je kunt 'm zo laten, voor zolang je wilt. Dat is helemaal geen probleem.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement liep tot 1 juni 2017. En nu kan ik hem niet verlengen. Wat gebeurt er nu?
Mvg
Nick
Reputatie 7
Badge +6
Heb jij gelezen wat hier boven staat !
Ja ron
Reputatie 7
Badge +6
Ok Nick dan is je vraag beantwoord .......toch
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn abonnement liep tot 1 juni 2017. En nu kan ik hem niet verlengen. Wat gebeurt er nu?
Mvg
Nick


Stilzwijgend verlengt met steeds een maand onder dezelfde voorwaarden. Je kan nu wel elke maand opzeggen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Nick,

Ik kan me goed voorstellen dat jij je dit afvraagt. Je bent vast benieuwd of het verhaal dat ik hierboven schreef ook op jou van toepassing is. Ik schreef:

Bij Simyo kun je na je jaarcontract één keer verlengen, en daarna kan dat niet meer. Dat betekent zeker niet dat je aansluiting ermee ophoudt! Dat betekent alleen dat je aansluiting waarna maandelijks opzegbaar wordt. Je kunt dan gebruik maken van de goedkopere verlengbundels, terwijl je geen jaarcontract meer hebt. Je bent dan dus vrijblijvend klant: alles ligt helemaal binnen jouw controle.

Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jij ook al eens eerder verlengd hebt. Dat betekent dat jij dus niet nogmaals kunt verlengen, maar dat is geen slecht nieuws. Je aansluiting is nu maandelijks opzegbaar, maar je mag wel gebruik maken van de verlengbundels. Win win!

Heb je nog andere vragen?

@ Ron H en Ray, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer