.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn contract niet verlengen na 9 maanden?

  • 2 August 2019
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Als ik goed gelezen heb zou ik na 9 maanden een voorstel moeten ontvangen om het contract te verlengen. Waar kan ik deze vinden? ik heb een 1 jarig abonnement welke is ingegaan vanaf 29/10/2018.
icon

Beste antwoord door Ray 3 August 2019, 00:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het huidige contract is reeds een verlenging van een contract uit 2017. Gaat het dan niet lukken v.w.b. een verlengingsvoorstel?
Je kan eenmalig met een jaar verlengen. Het 9 maanden aanbod geldt voor klanten 9 maanden klant zijn. Dus niet elk jaar na 9 maanden.

Hoe werkt verlengen?

Ben je al bijna een jaar klant bij Simyo en wil je graag je Sim Only abonnement met nóg een jaar verlengen? Dat kan! Log in op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app voor jouw verlengaanbod.

Op Mijn Simyo in het Overzicht vind je de tegel ‘Je kunt verlengen met de nieuwe bundels!’. Daar vind je je verlengaanbod. Wil je liever zelf je bundels uitkiezen? Geen probleem! Kies dan voor 'Of stel zelf je bundels samen'.

Zo ben je weer een heel jaar Baas in eigen Bundel!


Waarom kan ik nog niet verlengen?

Hebben we nog geen verlengaanbod voor jou klaarstaan? Dan ben je waarschijnlijk nog iets te vroeg: als je minimaal 9 maanden klant bent met een Sim Only van Simyo, dan kun je je abonnement verlengen en ook gebruik maken van onze bundels voor bellers die verlengen.

Log in op Mijn Simyo voor de einddatum van je abonnement.


https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-verlengen-295?c=398

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Vodafone,

Welkom op het Simyo forum!

Zoals in Ray zijn bericht te lezen is, kun je bij Simyo maar één keer verlengen bij Simyo. Hierna ben je dus altijd contractvrij. Je contract loopt nu dus door tot 29 oktober 2019 en zal daarna automatisch contractvrij worden. 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer