Skip to main content
Ik probeer mijn bundel uit te breiden, maar dit lukt niet voor de komende maand.

Ik heb net Simyo en had mijn bundel voor de komende maand al uitgebreid, maar wil een nog ruimere bundel, omdat ik er veel te snel doorheen ga.
Helaas kun je maar 1 keer per maand je bundel wijzigen. De eerstvolgende mogelijkheid om je bundel verder te verhogen is in juli, als je dat voor de 25e doet dan gaat de wijziging op 1 augustus in. Wacht je tot na 25 juli dan gaat de wijziging pas op 1 september in.
Helaas ja, niet zo fijn dus.

Niet fijn van Simyo, niet flexibel. Ik wil een grotere bundel maar het kan dus niet.

Ga ik deze en komende maand fors bij betalen.

Gelukkig heb ik me niet langer dan een maand verbonden, maar eens verder kijken naar een telco die niet profiteert van dat eeuwige gedoe met bundels.
Hoi daand,



Je hebt zo te lezen al antwoord van Scotsman gehad. Het is inderdaad maar eenmaal per maand mogelijk om je bundel te wijzigen. Hier word je ook duidelijk op gewezen als je de bundel aanpast. We vinden het erg jammer als je hierdoor zou overstappen, maar ook wij willen graag dat je een provider hebt die bij je past 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Scotsman!
Beste Tiury,

Omdat ik een nummer overdracht had ingezet moest ik eerst drie maanden op overdracht wachten. Daarom maar minimaal pakket gekozen. Op het moment dat mijn nummer werd overgezet heb ik mijn pakket willen aanpassen, dat was dus niet direct mogelijk en daarmee had ik gelijk mijn pakket ook gelockt voor de komende maand.

Maar ik ben niet zo slim, net wat je zegt er was blijkbaar duidelijk op gewezen.

Verder bedankt voor je sneer, ik zal een provider zoeken die wel bij me past.

Succes met je baan bij Simyo, Tiury.
Hoi daand,



Dat mijn reactie overkomt als een sneer is helemaal niet mijn bedoeling geweest, mijn oprechte excuses daarvoor. Ook wilde ik begrip tonen voor het feit dat je al stellig aangeeft dat je verder zoekt naar een andere provider.

Gelukkig heb ik me niet langer dan een maand verbonden, maar eens verder kijken naar een telco die niet profiteert van dat eeuwige gedoe met bundels.

Ik wou dat ik in dit geval meer voor je kon doen, maar dat kan ik helaas niet.



Groetjes, Tiury

Reageer