.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundel niet aanpassen?

  • 20 April 2019
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb laatst mijn bundel aangepast, waardoor ik nu onbeperkt bellen heb ipv 600 bel minuten. Maar nu zou ik toch graag weer terug willen naar 600 belminuten en juist meer MB’s per maand willen. Het lukt me niet om de belminuten aan te passen, heeft iemand hier meer ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Kevin 23 April 2019, 13:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Waarom lukt het niet? Krijg je een foutmelding?
Dankje voor je bericht! Ik krijg geen foutmelding, maar bij ‘bundels aanpassen’ kan ik niks aanklikken bij het bellen om iets aan te passen
Reputatie 7
Heb je deze maand al iets aangepast? Kan namelijk maar 1x per maand.
Grote kans dan dat het daar aan ligt, heb vorige maand aangepast
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mica1,

Welkom op het Simyo Forum!

Het klopt dat je beide bundels maar eens per maand aan kan passen. Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat de belbundel gewijzigd is op 1 april. Vanaf 1 mei zul je dus onbeperkt belminuten krijgen. Vanaf die datum kun je de bundel ook weer aanpassen voor volgende maand. De internetbundel is nog wel aan te passen deze maand. Als je liever snel meer MB's wilt. Dan kun je deze het best alvast aanpassen zodat je op 1 mei al meer MB's krijgt!

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer