.

Vraag

Waarom kan ik in de app niet akkoord gaan met het contract?

  • 23 February 2023
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo,

ik ben nieuw bij simyo en heb mijn inloggegevens ontvangen (esim simonly.) nou als ik de app open en inlog moet ik in het stappen plan akkoord gaan met mijn contract. als ik op akkoord klik gebeurd er niks. 

help!!

06XXXXXXXX


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GebruikerSimyo,

Bedankt voor je bericht. Allereerst heb ik jou 06-nummer aangepast in het bericht omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens publiekelijk te delen, voor je eigen veiligheid 😊.

Wat vreemd dat er niks gebeurd als je het contract wilt bevestigen! Heb je dit ook geprobeerd via Mijn Simyo? Ik hoor graag of het via de website versie wel lukt en wat je dan te zien krijgt! Ondertussen heb ik even meegekeken en zie ik dat de simkaart is geactiveerd waardoor je ook meteen akkoord gaat met het contract. Als ik het goed begrijp zou het inmiddels gelukt moeten zijn! 

Ik hoor graag van je of alles werkt naar behoren.

Groetjes,
Amy

hoi @Amy. accepteren is gelukt. Alleen de esim installeren niet. Ik moet een SMS code invullen voor verificatie maar die kan ik niet ontvangen want er is niks geinstalleerd. Kan ik de SMS code van jullie krijgen?

Reputatie 7
Badge +7

@GebruikerSimyo Inmiddels via de privéberichten jou vraag beantwoord 😊.

Reageer