Skip to main content
Sinds enkele weken ben ik een nieuwe klant bij simyo. Ik heb een nieuw telefoonnummer gekregen en dit werkte allemaal prima. Vanavond kreeg ik een nieuwe telefoon (had een iphone en kreeg een samsung) we deden de simkaart erin en sindsdien gebruikt de simkaart ineens mijn ouee telefoonnummer! Heel vreemd dus. Ik kan dus niet gebeld worden, sms werkt niet meer. Ik wil gewoon mijn nieuwe nummer blijven gebruiken die ik van simyo gehad heb. Kunnen jullie me helpen?
Inmiddels telefonisch contact opgenomen met simyo, en die mevroiw snapt ook niey hoe dit mogelijk id. Ze heeft het probleem doorgestuurd naar technische problemen. Ik hoop toch echt dat dit snel word opgelost, ik ben al enkele dagen niet bereikbaar!...
Even een update:



Ik hoor verder niks van simyo! Hier in het forum niet, via de mail niet, telefonisch wisten ze het probleem niet op te lossen en ondertussen ben ik vanaf zaterdag niet meer te bereiken! Waarom reageren jullie niet? En het belangrijkst: wanneer is het opgelost en kan ik weer gewoon bellen sms' en whatsappen etc. Ik ben al dagen onbereikbaar!
Hoi lafamiliah,



Ik heb eerder vanmiddag hier telefonisch contact met je over opgenomen om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.



Onze technische afdeling heeft zojuist het één en ander aangepast, waardoor je nu weer bereikbaar bent op je nieuwe telefoonnummer.



Nogmaals excuses voor het ongemak! :(



Overigens wat misschien nog handig is om te weten over het forum: op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te reageren, het vervelende is alleen dat wanneer je zelf binnen die werkdag opnieuw een bericht plaatst in het topic, je bericht weer naar beneden schuift en het dan kan voorkomen dat we 'm niet zien 😞, omdat we van oud naar nieuw werken.



Ik hoor het trouwens graag van je of je aansluiting weer naar behoren werkt! 🙂

Reageer