Hallo, waarom lijkt het erop dat ik niet van een aanbieding gebruik kan maken alleen een opwaardering van mijn abonnement die dan duurder is dan de aanbieding?
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Welke aanbieding?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Vermoedelijk bedoel je de acties die je op dit moment op onze website ziet staan. Je kan als bestaande klant ook in aanmerking komen voor deze acties door de aansluiting te verlengen. Dit kan je doen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Dit kan je per direct aanvragen als je contractvrij bent of 4 maanden voor de einddatum van het contract. De nieuwe bundels zullen dan de 1e van de volgende maand ingaan .
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Beste Amy,
vriendelijk bedankt, probleem opgelost.
groet Jéwé
Hoi
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat het is gelukt! :)
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.