.

Waarom kan ik geen datablock instellen?

  • 24 October 2022
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

bij vergissing is de verkeerde simkaart in mijn dual sim nokia gebruikt voor de hotspot 

daardoor heb ik nu een rekening van 115 euro die ik eigenlijk niet kan betalen

om het nog extra pijn te laten doen is mijn sim geblokkeerd en kan ik geen uitgaande oproepen/sms doen totdat ik jullie bloedgeld ophoest

 

ik vind het schandalig dat het board of directors nog steeds geen data blokkade ofwel plafond toelaten. het word hier echt HOOG tijd voor 

 

door hun hebberigheid ga ik honger lijden om maar geen legalistische onzin over me heen te krijgen. want kpn lobby’d voor het soort wetten wat hier van toepassing is, dus ik ga er toch niks van terugzien. ik haat jullie corporatocratie nog meer dan ik mezelf haat en ik ben uit huis gezet omdat ik wat deed aan mijn geslachtsdysforie. ik sta er hier alleen voor omdat ik geen sociaal netwerk heb omdat ik ook nog eens een domme autist ben die geen vriendschappen kan onderhouden 

 

heel erg bedankt, simyo 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @suusje99,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de hoge kosten! Heb je onze waarschuwing sms'jes voorbij zien komen?  Wij sturen namelijk altijd 2 waarschuwing sms'jes. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Hierin staat vermeld dat je verder kan internetten met een stabiele Wifi verbinding of dat je extra MB's kan bijkopen via Mijn Simyo. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie word ondernomen betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.  Helaas is het niet mogelijk om een datalimiet in te stellen bij ons. Wel kan dit op sommige Android toestellen worden ingesteld via de instellingen van het toestel zelf!

Ik kan me voorstellen dat je deze kosten niet bewust hebt gemaakt en wil daarom graag kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de kosten. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Amy

Badge

vanuit een topic over een ijsbaan incident kwam ik erachter dat ik internettoegang kan uitschakelen. gezien ik helemaal geen internetbundel heb bij simyo, heb ik dat nu dus ook gedaan. er is ook een halvering van het bedrag aangeboden aangezien dit de eerste keer is dat ik dit soort kosten heb gemaakt 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @suusje99,

Bedankt voor je reactie. Als je geen internetbundel hebt dan is het inderdaad verstandig om deze optie uit te schakelen. Dat begreep ik uit het eerdere bericht niet. Fijn dat je dit via onze klantenservice hebt kunnen oplossen met een vergoeding. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

Reageer