Skip to main content
Goedemiddag, ik had net een heel aardige medewerkster van jullie aan de lijn die mij hielp met het veranderen van mijn bundel. Mijn nummer stond in jullie systeem als geblockt maar ik kon wel gewoon bellen en internetten. Zij heeft voor mij geregeld dat ze dat zou oplossen en vervolgens mijn bundel ging aanpassen. Zodra er directe problemen waren zou ze bellen en als alles goed gaat stuurt ze een bevestigingmail. Nou hoop ik dat jullie er nog mee bezig zijn of iets dergelijks want mijn telefoon is nu helemaal afgesloten en kan niet meer bellen! Ik vraag me af of dit lang gaat duren of dat het misschien iets is waar naar gekeken moet worden. Ik vertrek overmorgen naar Nigeria voor 9 maanden en heb nog een heleboel telefoontjes te plegen.



Ik wacht met smart op een reactie!



Mvg

Thijs
Hoi SenorCoconut,



Wat ontzettend onhandig dat je zo vlak voor je vakantie geblokkeerd lijkt te zijn. Dit was niet helemaal de bedoeling lijkt me. Gelukkig heeft mijn collega van het e-mail je vraag snel weten te beantwoorden en heb je inmiddels weer gebruik gemaakt van je telefoon. Kun je bevestigen dat nu alles naar behoren werkt 🙂?



Groetjes, Tiury
In alle haast vergeten om de aanvraag af te ronden. Ik kreeg al gauw een mailtje dat het gefixed was. Enkel mijn telefoon opnieuw opstarten en hij deed het weer. Dankjewel!
Hoi SenorCoconut,



Bedankt voor je reactie! Nu kunnen wij in elk geval met een gerust hart aan het werk 😉. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer