Simyo
Prepay net omgezet naar SIm only stappen plan doorlopen bij stap 2 00,1 cent betaald om rekeningnummer te bevestigen toen gebeurde er niets meer behalve dan dat er nu 0,01 cent bij mijn beltegoed staat geschreven verder niet als ik verder klik moet ik weer betalen????
Denk dat morgen niet mijn sim only in gaat? Wat te doen
Bladzijde 1 / 1
hoe kan in 7 minuten 309.36 € internet buiten bundel zijn
Ik wil weten welke oplichter dit doet terwij was ik auto rijen dus kan ik niet gebruiken.
Ik wil weten welke oplichter dit doet terwij was ik auto rijen dus kan ik niet gebruiken.
Prepay net omgezet naar SIm only stappen plan doorlopen bij stap 2 00,1 cent betaald om rekeningnummer te bevestigen toen gebeurde er niets meer behalve dan dat er nu 0,01 cent bij mijn beltegoed staat geschreven verder niet als ik verder klik moet ik weer betalen????
Denk dat morgen niet mijn sim only in gaat? Wat te doen
Ik adviseer even met je Simyo aansluiting naar 1200 te bellen. Kunnen ze met je meekijken. Hier kan het een dag duren voor je antwoord krijgt vanuit Simyo.
H.0 Can
Je hebt jou verhaal op de verkeerde plaats geplaatst
als reactie op een andere vraag
Ben bang dat zo niemand je verhaal leest
Je hebt jou verhaal op de verkeerde plaats geplaatst
als reactie op een andere vraag
Ben bang dat zo niemand je verhaal leest
Dank je Ray voor je reactie zal ik straks doen nr is van mijn zoon die heeft de telefoon nu op zak vandaar dat ik niet naar 1200 heb gebeld
Dacht ik doe het wel in dit forum
Lees wel her en der dat het soms mislukt dat omzetten ach het komt vast goed!!
Dacht ik doe het wel in dit forum
Lees wel her en der dat het soms mislukt dat omzetten ach het komt vast goed!!
Komt wel goed, maar duurt wat langer.. Kreeg het idee dat je het morgen al rond wilde hebben.. 🙂
Hoi H.O. Can,
Wat vervelend dat je nogmaals kosten hebt gemaakt. Het is handiger als we over jouw situatie verder praten in jouw eigen topic: https://forum.simyo.nl/internet-62/waarom-komt-dataverbruik-vandaan-35836
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat je nogmaals kosten hebt gemaakt. Het is handiger als we over jouw situatie verder praten in jouw eigen topic: https://forum.simyo.nl/internet-62/waarom-komt-dataverbruik-vandaan-35836
Groetjes,
Caspar
Hoi Ignaz,
Welkom op 't forum.
Wat leuk dat je overstapt naar Sim Only.
Ik zie dat het allemaal goed is gegaan en dat je Prepaid binnenkort een Sim Only wordt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Nog even geduld en je hebt een Sim Only :D
@Raytje bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Wat leuk dat je overstapt naar Sim Only.
Ik zie dat het allemaal goed is gegaan en dat je Prepaid binnenkort een Sim Only wordt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Nog even geduld en je hebt een Sim Only :D
@Raytje bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Hai caspar
Het was id al opgelost heb het gewoon nog een keer geprobeerd daar kwam ik tot de conclusie dat bij de eerste keer dat ik de geboortedatum niet klopte hersteld en toen kwam stap 3
Toch bedankt voor je feedback
Het was id al opgelost heb het gewoon nog een keer geprobeerd daar kwam ik tot de conclusie dat bij de eerste keer dat ik de geboortedatum niet klopte hersteld en toen kwam stap 3
Toch bedankt voor je feedback
Hoi ignaz,
Mooi dat het gelukt is! Ik wens je nog een hele fijne dag.
Groetjes,
Caspar
Mooi dat het gelukt is! Ik wens je nog een hele fijne dag.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.