Skip to main content
Ik heb gisteren mijn interbetbundel aangepast: van 0MB per maand naar 1000. De bedoeling was dat de bundel vanaf 1 april ingaat (ben momenteel in het buitenland) en dat was ook te zien toen ik het wijzigde. Op mijn simyo zie ik nu echter dat de bundel al actief is! Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb inderdaad gelezen dat een interbetbundel direct actief is als het de eerste keer is dat je deze aanschaft, maar ik heb alleen afgelopen 2 maanden geen internet gehad en daarvoor wel.

Dank alvast voor jullie hulp.
Die eerste keer moet men zien als je van geen bundel naar wel een bundel gaat. Dat is mijn inziens dan ook de reden dat je bundel direct is ingegaan bij jou. Maar aangezien dit wel een vermoeden is lijkt het mij verstandiger even het antwoord van een moderator af te wachten. Deze streven er naar binnen 1 dag te antwoorden. 
Hoi Lotte_V,



Goed je weer op het forum te zien.



Op 3 maart heb je je abonnement uitgebreid met een internetbundel. Deze is meteen toegevoegd omdat het een uitbreiding betrof.



Zou het om een wijziging gaan bijv. van 500 MB naar 1000 MB dan zou je nieuwe bundel ingaan vanaf de eerste van de volgende maand (1 april).



Op Mijn Simyo wordt dit ook aangegeven als je op 'Mijn abonnement wijzigen' klikt. Zie het voorbeeld hieronder met de SMS onbeperkt bundel.



http://i60.tinypic.com/1z2zm8x.png



Ik zie dat je nog steeds in het buitenland zit. De internetbundel kan alleen in Nederland gebruikt worden. Omdat ik goed kan voorstellen dat zo'n vergissing snel gemaakt is zal ik verzoek indienen om de abonnementskosten voor de bundel tot 1 april te vergoeden. Dit zal je terugzien op je maart factuur.





Ben je hiermee geholpen?



@Raytje, bedankt voor het meedenken.
Heel fijn, dankjewel!
Hoi Lotte_V,



Fijn dat je blij bent met de oplossing 🙂 Mocht je nog met een vragen zitten, zie ik je graag terug op het Simyo forum!

Reageer