.

Beantwoord

Waarom is mijn bundel anders dan die van mijn man?

  • 24 August 2023
  • 9 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoe. Komt het dat ik 2000 mb per maand krijg en mijn man 1000 voor hetzelfde goedkoopste abonnement. Mijn nummer eindigt op 6283 en dat van mijn man op 7449

Jose mul

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 August 2023, 15:29

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hallo @dameblanche er zijn een paar mogelijkheden.

De een heeft een ouder abo dan de ander, dat kan het verschil maken.

Jullie samen hebben ook een KPN thuisabo, waarbij de 1 dubbele data en belminuten krijgt en de ander (nog) niet en je je daarvoor nog even moet aanmelden.

 

Badge

Dank voor de snelle reactie. Mijn abonnement (met de 2000 mb) is het oudste. 

Hoe kan ik ons aanmelden zoals je in de tweede alinea schrijft?

Hallo @dameblanche zie onderstaande link voor uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet

Ik weet natuurlijk niet of dat met jullie Simyo abo i.c.m. KPN kan en zou het kunnen dat je eerst je mobiele abo moet aanpassen, maar dat ontdek je vanzelf in MijnSimyo.

Hallo @dameblanche ben je nog wat wijzer geworden?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dameblanche,

Bedankt voor je bericht. Eigenlijk heeft @JanD jouw vraag al beantwoord. Het enige wat ik hier aan wil toevoegen is dat je altijd door middel van een verlenging (als je contract vrij bent) ook gebruik kunt maken van de huidige bundels op de website. Je kunt verlengen via Mijn Simyo. In het overzicht zie je dan een tegel met de titel '’verlengen'’. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Heel erg bedankt @JanD


Groetjes,
Seren

Badge

Helaas niet Jan.  Thuis hebben wij Ziggo. Ik begon zelf ook met 1000 mb. Maar na een aantal jaren heeft Simyo dat spontaan gewijzigd gewijzigd zonder dat ik meer hoefde te betalen en zonder dat ik daarom had gevraagd. Waar ik erg blij mee ben. Maar helaas heeft mijn man nog steeds 1000. Bedankt voor het meedenken en je hulp

Jose

Reputatie 7
Badge +6

Hi @dameblanche,

Bedankt voor je bericht. Ik heb beide aansluitingen er even bij gepakt en ik zie dat jullie allebei voordeliger uit kunnen komen. Jullie zouden op een maandelijks bedrag van €7 per maand (per aansluiting) kunnen komen door te kiezen voor de bundel van 2GB voor €1 en 200 belminuten voor €6, met een looptijd van 2 jaar. Je kunt deze aanpassing maken via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je ontvangt meteen een bevestigingsmail als dit is gelukt. Let wel op dat je de aanpassing dus op beide accounts zou moeten maken indien jullie hiervoor kiezen :).

Ik hoop dat het hiermee is gelukt!

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Dank voor je reactie. Ik heb beide bundels aangepast.

Reputatie 7
Badge +6

Fijn om te horen dat het is gelukt @dameblanche. Veel plezier met de nieuwe bundels 😊.

Reageer