Skip to main content
Ik heb op dit moment vier sim-only abonnementen voor mij en mijn gezinsleden en heb dit weekend een vijfde aangevraagd voor mijn jongste dochter.



Zojuist krijg een een afwijzing met als reden "Overschrijding van het maximale aantal Sim Only abonnementen op één bankrekeningnummer".



Op jullie site staat dat je maximaal vijf abonnementen mag afsluiten per bankrekening.



Het gaat om 06xxxxxxxx

ticketnummer: 1026448



Het is urgent, dus het zou fijn zijn als jullie dit zsm kunnen oplossen.
Ik denk dat er nog een oude aanvraag in het systeem zit die nooit is afgerond. Maar die zorgt er wel voor dat je volgens Simyo al vijf aansluitingen hebt (inderdaad het maximum). Een moderator kan dit checken en eventueel die oude aanvraag verwijderen.
Ik denk dat er nog een oude aanvraag in het systeem zit die nooit is afgerond. Maar die zorgt er wel voor dat je volgens Simyo al vijf aansluitingen hebt (inderdaad het maximum). Een moderator kan dit checken en eventueel die oude aanvraag verwijderen.





Bedankt, dat zou idd een verklaring kunnen zijn.

Simyo, kunnen jullie dit aub nakijken?
Hi hp662, welkom op ons forum :)



Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen. Dan is het wat makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers.



Je hebt je vraag ook via het contactformulier op onze website gesteld. Daar is zojuist het antwoord op gegeven dat je bestelling als nog is goedgekeurd.

Het 06 nummer heb ik weggehaald uit je bericht, dat is privé en hoeft niemand te weten ;)





@Scotsman, dank je voor het meedenken!
Hartelijk dank Ernst en Scotsman!
Graag gedaan hp662! Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het forum 🙂!

Reageer