Skip to main content
Ik bel nu buiten mijn bundel en dat kost mij

24cent per min.Dat vind ik nogal prijzig, en

het vreemde is dat ik ook moet betalen als

ik gebeld. word.Ik heb een 06 nr

riethoven
Betalen omdat u gebeld word klopt niet.



Maar u plaatst uw bericht in prepaid. Bij prepaid kunt u niet buiten de bundel bellen want er zijn geen bundels, behalve voor internet, bij prepaid.



Buiten de bundel tarief is 31 cent.

Het is inderdaad prijzig maar had u kunnen weten.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-de-tarieven-van-simyo-340?c=141
Hoi riethoven,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je buiten je bundel belt! Ik snap dat je dat niet prettig vind.



Je maakt gebruik van een abonnement met een bundel van 300 minuten. Deze heb je al gewijzigd voor november naar 500 minuten. Dat is een goede zet geweest gezien je verbruik.



De bundel van 300 minuten van deze maand zijn helaas op, inderdaad. Je belt daarom buiten de bundel voor € 0,31 per minuut. Dit is inderdaad het tarief dat Simyo hanteert. Ik raad je aan om hier rekening mee te houden in de toekomst. Je kunt namelijk via Mijn Simyo (app) inzien hoeveel minuten je nog over hebt van je bundel. Via Mijn Simyo (app) weet je dus tijdig of je buiten de bundel zit of niet. Ik dat geval is het niet verstandig veel te bellen buiten de bundel om hoge te kosten te voorkomen.



Als je gebeld wordt dan kost dit niets. Je betaalt alleen voor uitgaand verkeerd als het om bellen gaat. Tenzij je in het buitenland bent en gebeld wordt, dan kost dit inderdaad geld. Het bedrag hangt op dat moment af van het land waar je op dat moment bent. De tarieven per land vind je hier. Maar dit is bij jou niet het geval geweest.



Ik zal je opmerking over het buitenbundeltarief doorzetten naar mijn collega's die hierover gaan en vragen of ze er wat mee kunnen.



Heb je nog vragen, Riethoven?



@Raytje, enorm bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer