.

Beantwoord

Waarom is er geen inflatiecorrectie op nieuwe abonnementen?

  • 1 November 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Waarom betaal ik , 9,76 wanneer ik nieuw klant wordt er meer GB wordt geleverd , ik krijg een inflatiecorrectie maar zie dit niet terug op nieuwe abonnementen. 

icon

Beste antwoord door Amy 2 November 2023, 11:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jarts,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

De verhoging geldt voor de maandelijkse bundelkosten van alle abonnementen die zijn afgesloten tot en met 30 juni 2023. Meer informatie over de inflatiecorrectie kan je hier terugvinden. 

Ik zie dat je helaas nog niet kan verlengen om in aanmerking te komen voor de tarieven en bundels die je nu op onze website ziet staan. Daarom heb ik voor nu gratis 1000 MB en gratis 100 belminuten voor je klaargezet. Je mag zelf bepalen wanneer je dit activeert via Mijn Simyo > Overzicht. 4 maanden voor het einde van je contract kan je jouw aansluiting verlengen om gebruik te maken van de acties die op dat moment gelden. 

Groetjes,
Amy

Dank Amy, maar ik hoef geen extra MB's / Min want daarvoor heb ik onbeperkt bellen zakelijk. Het gaat mij om het principe als ik nu Nieuw Afsluit dan 12 GIG en 400 voor 8 euro. Maar goed alle tel operators en internet leveranciers zijn boeven.  Het is dat het KPN netwerk is… gezien de dekking.

Reputatie 4
Badge +2

Dank Amy, maar ik hoef geen extra MB's / Min want daarvoor heb ik onbeperkt bellen zakelijk. Het gaat mij om het principe als ik nu Nieuw Afsluit dan 12 GIG en 400 voor 8 euro. Maar goed alle tel operators en internet leveranciers zijn boeven.  Het is dat het KPN netwerk is… gezien de dekking.

Heb gemerkt @Jarts dat het nagenoeg bij elke provider zo gaat. Misschien heb je enige winst als je ná 1 juli van elk jaar een nieuw jaarcontract sluit. Maar dan is je ‘winst’ weer weg in vergelijk met een tweejarig contract.

Ergo, of je nu door de hond of de kat wordt gebeten, betalen moeten we toch. En idd. de dekking van het KPN netwerk is toch aantoonbaar de betere, dus ………     

Reageer