Skip to main content
Bart Kroon

17-Okt 11:44



Klant: ja Type: klacht Categorie: Forum: Naam: Bart kroon E-mail: * Telefoon: 06* Bericht: Ben volledig onbereikbaar omdat jullie de zaak blokkeren. Zit nu in het buitenland en ben telefonisch niet bereikbaar voor niemand inclusief mijn zakelijke relaties ! Onaanvaardbaar, ben een keurige betaler van mijn facturen etc, en jullie sluiten me gewoon af ! Ik ga mijn contract met jullie maar opzeggen denk ik Verstuurd: 2014-10-17 11:43:37 Origin: www
Bart wat vervelend.

Heb je voordat je naar het buitenland vertrok alle instellingen goed gezet in "Mijn Simyo"?
Hoi BartKroon, welkom op het Simyo forum!



Wat onhandig dat je bent geblokkeerd terwijl je in het buitenland bent/was 😞. Uit mijn gegevens blijkt dat je was geblokkeerd in verband met hoogverbruik.



Dit gebeurt automatisch wanneer je meer dan €100,- per dag of €250,- per week. Hiermee probeert Simyo extreem hoge facturen tegen te gaan.



Als het goed is heb je momenteel weer verbinding, omdat je een aanbetaling hebt gedaan en mijn collega je weer heeft aangesloten 🙂 Klopt dat?



Bedankt voor je reactie, koorelle 😉!

Reageer