Skip to main content
Is het mogelijk een gecombineerde bundel te maken met belminuten/sms'jes en MB's zoals bij HOLLANDS NIEUWE? Ik houd n.l. veel belminuten en sms'jes over en kom vaak MB's tekort. Lijkt me het ei van Columbus.
Hoi JMP, welkom op ons forum!



Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum Abonnementen, volgens mij komt het daar beter tot z'n recht. Ook heb ik het vetgedrukte aangepast. Je vraag schreeuwde me nogal tegemoet ;)



Het mooie van het hebben van verschillen tussen aanbieders, is dat je op die manier dus zelf kunt beslissen welke het beste bij je past.

Als we met z'n allen hetzelfde aanbod zouden hebben, dan kun je wel inpakken, lijkt me.



Voor zover ik kan zien houd je inderdaad weleens wat belminuten over, maar 'veel' wil ik het niet noemen. Deze maand heb je nog 9 over en MB's ben je dit jaar nog niet te kort gekomen. Doe je goed, dacht ik 😃
Niet 9 maar 90 minuten houd ik over van de 100.
Hoi JMP,



Oei, daar hebben we even niet goed gekeken :eek:



Ik zie inderdaad dat je maandelijks vaak minuten over houdt, daarom kan ik me je idee goed voorstellen 🙂, maar er zijn er geen plannen bekend dat we zulke bundels gaan aanbieden.

Reageer