Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds 2013 (2012) bij jullie een abonnement gehad van 2 jaar. In 2015 ben ik gewoon bij jullie gebleven. Dit zou betekenen dat ik op kan zeggen wanneer ik wil... Alleen wanneer ik bij jullie (mijn) abonnement bekijk staat er dat ik aan jullie vast zit tot november 2016... Hoe kan dit? Ik wil namelijk graag op kunnen zeggen over 1 á 2 maanden. Dan wil ik overstappen en mijn nummer kunnen behouden.



Groetjes
Heb je afgelopen jaar gebruik gemaakt van de nieuwe bundels actie?
Ja heb ik gebruik van gemaakt 500 gratis mb extra
Dan heb je dus je contract met een jaar verlengd.. 🙂
Hoi A.C,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te zien dat je overweegt op te zeggen 😞 Dat zien we natuurlijk niet graag.



Dat je nu wat meer uitleg over de einddatum van je contract wilt, kan ik begrijpen. Raytje heeft je hierin al goed geholpen. Het antwoord wat hij geeft klopt. De actie waar je voor gekozen hebt, is voor verlengende Simyo klanten. Je kiest hier voor de optie 'nog een jaar'. Daarna bevestig je jouw contract. Op 11 oktober heb jij hiervoor gekozen.



Alle wijzigingen gaan in per de 1e van de volgende maand. In dit geval per 1 november 2015. Vanaf dat moment is het nieuwe contract van 1 jaar ingegaan. Om deze reden zie jij dus 1 november 2016 als einddatum staan. Maakt dit het wat duidelijker?



@Raytje, bedankt voor je hulp en duidelijke antwoord :)



Groetjes,

Angela
Dit is duidelijk! Dank jullie
Hoi A.C.,



Fijn dat de uitleg helemaal duidelijk is. Voor verdere vragen, zien we je graag weer terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury

Reageer