Ik ben al jaren trouwe klant van Simyo. Nu zijn de laatste tijd de kosten van mijn bundels omhoog gegaan. Echter, ik kom tot de ontdekking dat als ik nu een nieuw abonnement zou afsluiten, ik goedkoper uit zou zijn…. Waarom is er voor nieuwe klanten een voordeliger aanbod dan voor mij, een al jarenlang trouwe klant. Ik wil graag dat mijn abbonementskosten met terugwerkende krachr gelijkgetrokken worden met de tarieven voor nieuwe klanten.
Als de contractsduur van jouw abonnement is afgelopen (en dat is waarschijnlijk aangezien je aangeeft al lang klant te zijn), kun je door te verlengen precies een zelfde abonnement bestellen als nieuwe klanten.
Simyo kan geen nieuwe contracten voor jou aangaan, dus als ervaren mede-klant verwacht ik niet dat een moderator enige vergoeding gaat geven, omdat jij niet zelf jouw abonnement tegen mogelijk gunstigere tarieven heb verlengt.
Dankjewel! Dat is inderdaad het geval.. Super stom dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van
Hopelijk lukt het hiermee!
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.