.

Vraag

Waarom heb ik hoge kosten terwijl ik een internetbundel van 1000 mb heb?

  • 23 May 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Beste Simyo,

ik ben al geruime tijd klant, met een belbundel van 1000 MB.

Nu ben ik daar deze week overheen gegaan, wat me confronteert met hoge kosten.

Ik dacht laat ik eens kijken of ik de bundel niet beter kan verhogen. Tot mijn verbijstering zag ik toen dat de 2000 MB bundel net zo duur is als de 1000 MB bundel. Waarom hebben jullie die niet automatisch omgezet? In dat geval had ik niet die hoge kosten gehad. Of had dit op zijn minst even gemeld. 

Ik hoop dat u dit op een prettige manier kunt oplossen.

Met vriendelijke groet,

Gerrit.


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

 


2 reacties

Hallo @Gerrit63 de pakketten zijn kortgeleden aangepast, soms in je voordeel, soms in je nadeel en je gaat er pas van profiteren als je buiten je vaste contract bent en gaat verlengen.

Het is dus zaak om dat soort zaken zelf goed in de gaten te houden.

Je kunt binnen je huidige pakket wel je bundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen en gaat dan steeds in per de 1e van de maand.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gerrit63,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @JanD al de juiste informatie met je heeft gedeeld! Bedankt voor je hulp 😊. 

Als bestaande klant kan je in aanmerking komen door de aansluiting te verlengen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De nieuwe bundels zullen dan de éérste van de volgende maand ingaan.

Heb je wel onze waarschuwing sms'jes ontvangen? Dit versturen wij bij 80% verbruik en 100% verbruik van de internetbundel. Deze berichten zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en zijn altijd leidend. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per mb. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reageer